جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 تير 1395     
توضیحات معاون شهردار در خصوص احداث بیمارستان توسط شهرداری

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران در خصوص احداث و تملک بیمارستان ویژه کارکنان شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

 

ناصر امانی در توضیح لایحه احداث و تملک بیمارستان ویژه کارکنان شهرداری تهران در صحن علنی شورا گفت: در واکنش به انتقادات برخی اعضای شورا در خصوص ساخت بیمارستان ویژه کارکنان شهرداری تهران گفت: تقریبا همه اعضای شورای شهر موافق احداث این بیمارستان هستند و انتقاداتی نیز در خصوص نحوه اداره بیمارستان داشتند که قطعا این نقدها لحاظ می‌شود.

وی با بیان اینکه از آنجایی که کمیسیون بودجه ردیفی برای تملک این بیمارستان در نظر گرفته نیاز به آوردن لایحه جدید نداریم گفت: قرار نیست شهرداری بیمارستان آماده بخرد و در حال مذاکره هستیم تا اسکلت یک بیمارستان آن هم به صورت تهاتر و صرف حداقل اعتبارات خریداری شود.

وی با بیان اینکه تنها استفاده کنندگان این بیمارستان کارکنان شهرداری نخواهند بود گفت: شهرداری تهران در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه در پذیرش بیماران در بیمارستان‌ها دچار مشکل است و شما حادثه واژگونی یک اتوبوس را به خاطر دارید که برای انتقال 30 مصدوم مجبور شدیم با 10 بیمارستان مکاتبه‌ای داشته باشیم و قطعا در زمان بروز حوادث بزرگتر در پذیرش مصدومان و بیماران با مشکل مواجه هستیم.

امانی افزود: این بیمارستان برای پذیرش مصدومان حوادث غیر مترقبه در زمینه مدیریت بحران می‌تواند بسیار راه گشا باشد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: