جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 تير 1395     
یک نماینده دهم مجلس خواستار شد:
نگرش سیاسی در باب موضوع حمل و نقل عمومی باید از جامعه دور شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون بهداشت و درمان دوره دهم مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم توسعه حمل و نقل عمومی، گفت: یکی از محورهایی که بر سلامت اشخاص جامعه مؤثر است، بحث آلودگی هوا است و این آلودگی ناشی از خودروها می باشد که این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دکتر همایون یوسفی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، اظهار داشت: متأسفانه با توجه به فرسوده بودن نظام حمل و نقل و همچنین حمل و نقل عمومی شهری، موضوع آلودگی بیشتر مشاهده می گردد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: یکی از محورهایی که که دولت باید به عنوان متولی سلامت در جامعه قرار دهد، کاهش آلودگی هوا به واسطه توسعه ناوگان عمومی است، لذا مجلس نیز این آمادگی را دارد که در حوزه بهداشت و درمان، مشاوره های لازم در این زمینه را در اختیار دولت قرار دهد.

وی در ادامه افزود: همچنین مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد در جهت تدوین قوانین لازم اقدام نماید، ضمن اینکه در زمینه حمل و نقل عمومی با تصویب مقررات و قوانین لازم در جهت توسعه حمل و نقل عمومی شهری قدم مثبت بردارد.

این نماینده با اشاره به اینکه هر نوع نگرش سیاسی و یا سیاسی گری در حوزه های اجرایی به نفع مردم نخواهد بود، اذعان کرد: باید دید سیاسی در باب موضوعاتی که مردم محور هستند را از جامعه دور کنیم، و با واقع بینی علمی نسبت به توسعه موضوع حمل و نقل و بررسی آن اقدام نماییم.

یوسفی در خاتمه بیان کرد: نگرش نمایندگان در حوزه مجلس دهم نیز نسبت به موضوع گسترش حمل و نقل عمومی، نگرش علمی و اجتماعی است و امیدواریم به دور از جریانات سیاسی و سیاسی نگری بتوانیم اقدامات مقتضی را در جهت منافع مردم به عمل آوریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: