جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 خرداد 1395     
چالش کاهش خدمات در حمل و نقل ساکرامنتو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل بومی ساکرامنتو در کالیفرنیا اعلام کرده که تلاش می کند تا برنامه کاهش خدماتی که قرار است از ژانویه 2017 آغاز شود را لغو کند.

 

سازمان حمل و نقل بومی ساکرامنتو از آوریل 2016 برنامه هایی را برای تغییر خدمات از 1 ژانویه 2017 طراحی می کند. این طرح شامل کاهش، تجدید یا توقف خدمات در مسیرهای اتوبوسی و راه آهن خواهد بود که باعث کاهش حدود 1 میلیون دلار از هزینه ها در سال می شود و می تواند کمبود بودجه سال 2017 را جبران کند.

کارکنان این سازمان طی 45 روز اخیر با انجام بحث های آزاد با تقاضای مشتریان مبنی بر عدم کاهش خدمات مواجه شده اند. کارکنان سازمان حمل و نقل بومی ساکرامنتو هم چنین بازخورد هیئت مدیره و سهام داران را نیز بررسی کرده و در انتظار منبع بودجه ای هستند تا تعیین کنند که کاهش خدمات لغو شده یا به تاخیر می افتد.

کارکنان سازمان حمل و نقل بومی ساکرامنتو در هفته گذشته با دفاتر بودجه این سازمان در این مورد کار کرده اند و یک منبع بودجه اجرایی بالقوه 1 میلیون دلاری را مشخص کرده اند.

هم چنین بر اساس جدیدترین پیش بینی های درآمد اجرایی، کارکنان این سازمان بودجه اجرایی را به 2 میلیون دلار کاهش داده اند. در نتیجه این امر، اعلام شد که سازمان حمل و نقل بومی ساکرامنتو موفق به کاهش هزینه های مورد نیاز شده و می تواند کمبود بودجه را جبران کرده و از کاهش خدمات پیش بینی شده برای ژانویه 2017 پیش گیری کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: