جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مرداد 1393     
10 هزار میلیارد تومان هزینه مرمت و بازسازی اتوبوس های گاز سوز

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن موضوع تعمیراتوبوس های گاز سوزدر65 امین جلسه شورای شهر تهران گفت: اقدام مفیدی که دربرنامه 5 ساله دوم و در برنامه سال 93 نیز به آن توجه شده ، این است که عمر فنی 3000 دستگاه  اتوبوس گاز سوز موجود درناوگان اتوبوسرانی به پایان رسیده و می بایست به طور کلی از نظر فنی در مواردی مثل تعویض مخازن سیستم ، لوله کشی و شیر آلات تعمیر شوند که این مهم هم اکنون آغاز شده است.هر اتوبوس نزدیک به 30 میلیون تومان هزینه دارد که البته به دلیل کمبود اعتبار ، این امربه کندی صورت می گیرد.

قناعتی در گفتگو با خبرنگارشهرداری نیوزافزود: هزینه مرمت و بازسازی خودرهای گاز سوزداخل شهرها به عهده وزارت کشور و خودروهای گاز سوز خارج از شهر با وزارت راه است ، تخصیص این اعتبارات جزو تعهدات دولت است ، اما متاسفانه دولت در این زمینه به تعهداتش عمل نکرده و از آن جایی که جان شهر وندان در خطر است ، تصمیم مدیریت شهری و شورای شهربر این قرار گرفت که از حوزه اعتبارات شهرداری این امردر سطح محدود انجام گیرد.

وی با اشاره به محدود بودن اعتبارات شهرداری تصریح کرد: این هزینه بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان است که شهرداری قادر به پرداخت کل این مبلغ در طی این مدت نخواهد بود  ، بنابرین امید واریم در این حوزه تعهدی که دولت در این زمینه دارد راه گشا بوده و برای حفظ جان شهر وندان به کمک مدیریت شهری بشتابد.

قناعتی درپایان در خصوص تعمیر سیستم  گازسوز خودرو ها  گفت: با وجود تصویب این طرح در دولت قبل ،در این رابطه دولت دهم هیچگونه مبلغی پرداخت نکرده و در روابط عمومی وتعاملات نیز در این زمینه همکاری لازم را نداشته است. اما در دولت یازدهم تعاملات در این زمینه بسیارمفید بوده ، اگرچه تاکنون کمکی به صورت نقدی یا غیر نقدی پرداخت نشده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: