جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 خرداد 1395     
برگزاری جشن های ماه رمضان با محوریت مساجد پایتخت

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، نایب رئیس شورای شهر تهران در توصیه ای به همه دستگاه های اجرایی شهر تهران از جمله شهرداری تهران خواستار برگزاری مراسم ها و جشن های ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد پایتخت شد و گفت: بهتر است این مراسم ها با محوریت شوراهای محلات برگزار شود.

مرتضی طلایی در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورا، در حالی که در غیاب رئیس شورای شهر ریاست جلسه را برعهده دارد، تصریح کرد: یکی دیگر از توصیه های من این است که زمان برنامه ها به گونه ای نباشد که منجر به طولانی شدن مدت زمان بیداری شهروندان روزه دار و بروز عوارض ناشی از این بیداری های طولانی مدت شود و بهتر است برنامه ها با سقف مناسبی برگزار شوند.

وی با یادآوری اینکه برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی نیز نباید در زمان های طولانی برگزار شود و روزه داری را برای شهروندان سخت کند، ادامه داد: از همه دستگاه ها می خواهم برنامه هایی که در نظر دارند اجرا کنند مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نکنند و سبب صلب آسایش مردم نشوند.

وی همچنین خواستار تقویت سنت حسنه افطاری دادن در شهرداری تهران شد و گفت: بهتر است به جای آنکه افطاری دادن ها به طور متمرکز در یک نقطه از شهر باشد در سطح مساجد و با محوریت مساجد برگزار شود تا این سنت حسنه منجر به پهن شدن سفره های افطار در سطح شهر شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه توجه به اقشار نیازمندی که در سطح جامعه می بینیم یکی از الزامات همه مدیران است، ادامه داد: درخواست عمومی داریم از همه مردم و دستگاه هایی که به نیازمندان کمک می کنند تا در این ایام به این شهروندان توجه ویژه کنند. ضمن آنکه تاکید می کنم اگر قرار است شهرداری نیز در این زمینه خدمتی انجام دهد توزیع خدمات را از طریق محلات انجام دهد و به شهروندان خدمت رسانی کنیم تا تعاملات اجتماعی نیز تقویت شوند.

مرتضی طلایی که ریاست دویست‌وشصت‌وپنجمین جلسه شورای چهارم شهر تهران را برعهده داشت با اشاره به هفته محیط زیست نیز گفت: جمعی از هنرمندان و بازیگران پیشنهاد دادند که خیابان و یا معبری به نام شهدای محیط زیست نام‌گذاری شود و برهمین اساس ما نیز به کمیسیون نامگذاری پیشنهاد می‌دهیم در راستای پاسداشت زحمات محیط‌بانان و شهدای محیط زیست نامگذاری خیابانی به نام آنها را در دستور کار قرار دهد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: