جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 خرداد 1395     
تامین سرانه های فرهنگی و فضای سبز برای شهروندان

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از منطقه 17 انگیزه فعالیت در این منطقه را ستودنی خواند و افزود: انگیزه فعالیت در مدیریت شهری منطقه موج می زند و باید تقویت شود.

این بازدید در روز دوشنبه و همراه با ما ملاقات با شهروندان از سطح محدوده رقم خورد.

دوستی با اشاره به بازدید از سطح محدوده منطقه 17، نگهداشت درسطح منطقه را خوب ارزیابی کرد و افزود: در جلسه ملاقات با مدیران انگیزه و انرژی فراوانی دیدم که می تواند نقطه قوت این منطقه تلقی شود. در این منطقه تاکید بر این بود که به مردم خدمت کنیم و این انکیزه در شهردار و مدیران دیده می شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران شهدا را خورشید منظومه شمسی ایران دانست و تصریح کرد: باید یادمان باشد که هیج وقت شهدا را فراموش نکنیم و هیچ وقت خانواده شهدا را فراموش نکنیم و همیشه به یاد رشادتهای انها باشیم.

دوستی خروج راه اهن از سطح شهر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در جلسه با شهردار منطقه 17 عنوان شد که سزاوار نیست فضایی که باید در اختیار مردم قرار بگیرد توسط دیزل اشغال شود و دیزل باید به خارج از شهر منتقل شود و تونل ها در اختیار مترو قرار گیرد. و فضای ازادشده در اختیار مردم قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ازادشدن حریم راه اهن تهران تبریز گفت: معتقدم هرچه سریعتر این مکان باید در اختیار شهروندان قرار بگیرد و از ان برای تامین سرانه های فرهنگی و فضای سبز استفاده شود.

گفتنی است اسماعیل دوستی پیش از بازدید از منطقه 17، از منطقه 19تهران نیز بازدید به عمل اورده بود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: