جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 خرداد 1395     
طلایی در واکنش به تحریف اظهاراتش درباره گفته های شهردار تهران در شورای عالی استان ها :
مبارزه با فساد باید به صورت ریشه ای باشد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، نايب رييس شوراي شهر تهران با تاکید براینکه فساد در هر بخش و جايگاهي ممكن است وجود داشته باشد،گفت: نباید مبارزه با فساد را سیاسی کنیم.

مرتضی طلایی خاطرنشان کرد: اخیرا گفت و گويي از سوي اينجانب مبني بر اين عنوان كه مقصود شهردار تهران از باج گيري،اعضاي شوراي شهر تهران بوده منتشر و توسط برخي رسانه ها مورد بازنشر قرار گرفته است.بنده ضمن تكذيب اين خبر تاكيد مي كنم صحبتهاي دكتر قاليباف داراي مصداق روشني مبني بر شوراي تهران يا شوراي شهرديگري نبوده است.
نايب رييس شوراي پایتخت افزود: من معتقدم فساد در هر بخش و جايگاهي ممكن است وجود داشته باشد و بايد ريشه اي با آن مبارزه كرد.
وی تصریح کرد: همانطور كه در حوزه مديريت اجرايي احتمال فساد است در حوزه شوراها نیز اين احتمال وجود دارد.
مرتضی طلايي گفت : به عنوان عضوي از خانواده شوراهاي شهرهاي كشور از هر حركتي در راستاي شفافيت بيشتر و اطمينان خاطر مردم از عملكرد شوراها استقبال مي كنم و در همين راستا نيز پيشنهاد كردم تا اعضاي شورا و حتي مديران شهري نسبت به اعلام اموال و دارايي هاي خود اقدام كنند و خود من به عنوان اولين داوطلب آماده اعلام ليست اموالم هستم.
نائب رييس شوراي شهر تهران اضافه كرد: نبايد موضوعات مهمي چون مبارزه با فساد را به مسائل سياسي تقليل داد بلكه بايد همه ما از هر رفتاري كه شفافيت و پاك دستي و اطمينان خاطر مردم را به همراه دارد استقبال كرده و در راستاي آن قدم برداريم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: