جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 خرداد 1395     
رييس كميته ميراث فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران تأكيد كرد:
كار شوراي شهر حمايت، هدايت و نظارت است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز: رييس كميته ميراث فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران با تأكيد بر اين كه تمرين دموكراسي، زمان بر است و در شوراي شهر مراقب هستيم تا رفتارهايمان را طوري مديريت كنيم كه اصل شورا لطمه نخورد، گفت: دليل اين امر به خصوص در تهران، چرخه اقتصادي بالاي مديريت شهري است و چه در شهرداري و چه در شورا، برخي هستند كه منافع آنها در غبارآلود كردن فضاست.

احمد حكيمي پور افزود: نظارت بايد سيستماتيك باشد نه موردي و اساساً كار شورا، حمايت، هدايت و نظارت است و نظارت شورا، نظارتي فرآيندي است كه هم در سطح وجود دارد و هم در عمق و بايد نظارت را قبل از اقدام داشته باشيم و نظارت بعد از اجرا صحيح نيست.

وي با اشاره به اين که اصل نظارت در شورا، مديريت منابع و مصارف است، اظهار كرد: بايد در تهران، فرآيندي ايجاد شود تا كارهايي كه در شهرداري تهران انجام مي شود، در كمترين مدت، با بهترين كيفيت و با پایین ترين قيمت صورت پذيرد و اگر كارها عكس اين فرمول انجام شود، شورا كاري انجام نداده است.

حكيمي پور با بيان اين كه بايد تلاش كنيم تا هزينه هاي تمام شده كاهش پيدا كند و اين مهم از نظارت شروع مي شود و تهيه گزارش هاي نوبتي مالي از ساز و كارهاي اين نظارت است، تصريح كرد: چرخ شهر بايد بچرخد و انتظار شهروندان هم از ما اين است كه به نوعي عمل كنيم تا شهرشان به خوبي اداره و مديريت شود.

عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامی شهر تهران در پايان با تأكيد بر اين كه ما ترجيح مي دهيم مسائل را به صورت كارشناسي و به دور از هياهو دنبال كنيم، خاطرنشان كرد: حاشيه ها آثار و تبعات خاص خود را دارند و اگر حواشي زياد شود، امور از حالت عادي خارج مي شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: