جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 ارديبهشت 1395     
اولین دوره آزمایشی خودروهای عمومی بدون راننده در انگلستان آغاز می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، ثبت نام داوطلبانه برای شرکت در اولین برنامه آزمایشی خودروهای عمومی بدون راننده انگلستان آغاز شده است که اواخر سال جاری در گرینویچ برگزار خواهد شد.

دوره ها آزمایشی خودروهای عمومی بدون راننده که در Royal Borough گرینویچ توسط موسسه Smart Mobility Living انگلستان انجام می شود بخشی از پروژه GATEway است که یک پروژه تحقیقاتی 5 میلیون پوندی برای بررسی بهره گیری، آگاهی و قبول خودروهای بدون راننده در انگلستان است. از عموم شهروندان دعوت شده است تا در این دوره ها و کارگاه های آموزشی که از ژوئن تا اوت 2016 برگزار می شود شرکت کنند.

در این دوره ها که تحت نظر موسسه تحقیقات حمل و نقل انگلستان برگزار می شوند، خودروهای خودران تمام برقی در گرینویچ فعالیت خواهند کرد. این تحقیق که بودجه آن از Innovate UK and industry تامین می شود به منظور بررسی چگونگی نظر طیف وسیعی از کاربران مختلف در مورد بهره گیری از خودروهای کاملا خودران انجام می شود. داوطلبانی که به کارگاه های آموزشی این پروژه می پیوندند شانس آن را دارند که در مورد تاثیر خودروهای خودران بر شهرهای انگلستان بحث و تبادل نظر کرده و در فعالیت های خلاقانه با طراحان و محققان این طرح همراه شوند.

پروفسور Nick Reed، مدیر موسسه تحقیقات حمل و نقل انگلستان گفت: "پس از تبدیل کالسکه هایی که با اسب حرکت می کردند به خودروهای موتوری، بهره گیری از خودروهای خودران بزرگ ترین تغییر در حمل و نقل به شمار می رود. تست این خودروها در یک محیط زندگی حقیقی همچون انگلستان، مانند تبدیل یک داستان به واقعیت است."

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: