جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با خیابان شهید اصغری به بهره‌برداری رسید

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با خیابان شهید اصغری به بهره‌برداری رسید.

 

همزمان با بازدید میدانی دکتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران از پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، پل تقاطع غیرهمسطح خیابان شهید اصغری به روی خودروها گشوده شد تا شهروندان ساکن در جنوب غرب پایتخت، به سرعت از تسهیلات ترافیکی این بخش از پروژه بهره‌مند شوند.

طی این بازدید که مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک، دکتر قدرت گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، شهرداران مناطق مربوطه و جمعی از دست اندرکاران پروژه در معیت قائم‌مقام شهردار تهران حضور داشتند، علاوه بر پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، 4 پروژه عمرانی دیگر شامل پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، تقاطع شبدری رینگ پیرامونی شهر آفتاب با آزادراه تهران- قم، تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم و تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد مورد پیمایش میدانی قرار گرفت تا ضمن بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی، برنامه زمان‌بندی دقیقی برای رفع معارضات باقی‌مانده و تکمیل و راه‌اندازی هریک از این طرح‌های راهگشای عمرانی تعیین شود.

گفتنی است بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 است. تقاطع غیرهمسطح خیابان شهید اصغری، یکی از 8 تقاطع غیرهمسطح این معبر بزرگراهی است و قرار است سایر تقاطع‌های باقی مانده این مسیر 5120 متری، طی ماه‌های آینده و براساس برنامه زمانی تعیین شده، به نوبت تحویل شهروندان شوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: