جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 ارديبهشت 1395     
ابتکار عمل برای انتقال نمایشگاه ها قابل تقدیر است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ابتکار عمل برای انتقال نمایشگاه ها به یک منطقه بسیار وسیع و گسترده  قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام احمد سالک  در حاشیه بازدید از بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب اظهارکرد: با جابجایی نمایشگاه در محل کنونی شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب برای اولین بار در منطقه ای با استانداردهای نمایشگاه هستیم که این ابتکار عمل در انتقال نمایشگاه ها به یک منطقه بسیار وسیع و گسترده جای قدردانی دارد.

وی در ادامه افزود: مهم ترین موضوع برای ما این است که مردم با بصیرت و هوشیار کتاب را جزو کالاهای اساسی خانواده خود بدانند و ما نیز مردم را به مطالعه تشویق کنیم. در واقع برپایی چنین نمایشگاه هایی مشوقی است برای آن که شهروندان کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به استقبال شهروندان از نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: باور نمی کردیم که با انتقال نمایشگاه به مکان فعلی شاهد استقبال این چنینی شهروندان باشیم، اما با تدابیر صورت گرفته و رفاه نسبی برای مخاطبین و بازدیدکنندگان شاهد استقبال بسیار خوب مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که 70 دستگاه برای این نمایشگاه تلاش می کنند، اذعان کرد:برپایی نمایشگاه کار بسیار بزرگ و عظیمی است و در این بین شهرداری تهران، وزارت ارشاد و دستگاه ها و نهادهای مختلف نقش اساسی در آن ایفا کردند. امیدواریم که مردم رضایت داشته باشند و استقبال خوبی برای خواندن کتاب فراهم شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: