جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 ارديبهشت 1395     
اعلام مناقصه برای توسعه بزرگراه بدیع در بحرین

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزارت کار، امور شهرداری ها و برنامه ریزی شهری بحرین مناقصه ای را برای بررسی و طراحی جزئیات اصلاح و توسعه بزرگراه بدیع اعلام کرده است که ظرفیت این بزرگراه را به بیش از 100 هزار خودرو در هر روز افزایش خواهد داد.

دستیار معاون جاده ها در وزارت کار، امور شهرداری ها و برنامه ریزی شهری، Huda Fakhro اظهار داشت بررسی این پروژه بر امکان توسعه بزرگراه به سه لاین در هر مسیر و ایجاد جاده های خدماتی برای مناطق مسکونی مشرف به بدیع متمرکز خواهد بود که هیچ مسیر دسترسی جایگزینی ندارند.

وی افزود: "این پروژه هم چنین شامل اصلاح تقاطع های کنونی و ایجادتقاطع های بیش تر در صورت لزوم است. دلیل این امر ایجاد ورودی ها و خروجی های جایگزین به روستاهای مشرف به این بزرگراه است."

محدوده کاری این پروژه شامل آماده سازی کانال های زمینی ارائه خدمات در امتداد بزرگراه، یک شبکه زه کشی شده برای هدایت آب های سطحی، بهبود روشنایی، موانع عابر پیاده و موانعی برای پیش گیری از برخورد خودروها در صورت تصادف است.

به گفته Fakhro، هم چنین در تقاطع های این بزرگراه پل های عابرپیاده تعبیه خواهد شد و علائم راهنمایی کنونی نیز جایگزین می شوند.

در حال حاضر روزانه 68 هزار دستگاه خودرو در این بزرگراه رفت و آمد می کنند. پس از تکمیل این پروژه ظرفیت این بزرگراه به بیش از 100 هزار دستگاه در روز خواهد رسید.

گمان می رود کار این پروژه پس از تکمیل جزئیات طراحی و تایید نهایی آغاز شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: