جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 ارديبهشت 1395     
استقرار اتوبوس های دوطبقه گردشگری در پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شری شهرداری نیوز، جانشین ستادگردشگری شهرداری تهران با تاکید بر برنامه های گردشگری این ستاد در ایام برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: پیش بینی کردیم تا 10کانتر فروش تورهای تهران گردی در 10 نقطه از نمایشگاه شهر آفتاب مستقر شود، به طوری که بخش خصوصی با حمایت مدیریت شهری اقدام به معرفی جاذبه های تهران کند.

 

مهدی محموداقدم با اشاره به برپایی غرفه گردشگری در نمایشگاه بین المللی کتاب اظهار داشت: قرار است تا با عرضه محصولات فرهنگی، بروشورها و نقشه های گردشگری شهروندان را با مقوله گردشگری، بازدید از موزه ها به ویژه موزه های طبیعی و امکاناتی که شهرداری تهران در این حوزه در پایتخت ایجاد کرده است، آشنا کنیم. البته این رویداد با همکاری بخش خصوصی و نمایندگان این بخش اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: علاوه بر این با همکاری شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران 10 اتوبوس قدیمی که به گونه ای تاریخ حمل و نقل عمومی تهران محسوب می شوند را در قالب نمایشگاه اتومبیل در معرض دید عموم قرار می دهیم.

جانشین ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه قرار است تا 4 اتوبوس دو طبقه از 4 نقطه شهر تهران شهروندان به ویژه دانشجویان و نخبگان را به نمایشگاه شهر آفتاب منتقل کنند، عنوان کرد: این اتوبوس ها که با استیکرهای گردشگری تزئین شده اند، مجهز به دستگاه ترجمه همزمان، پذیرایی، لیدر و کلیه امکانات اتوبوس های گردشگری هستند.

محمود اقدم گفت: همچنین 4 اتوبوس ویژه سایبان دار نیز برای انتقال بازدیدکنندگان به بخش های مختلف نمایشگاه در محوطه شهر آفتاب حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در حوزه گردشگری به دنبال تسهیل گری است و نه تصدی گری، خاطرنشان کرد: قرار است تا از روز اول نمایشگاه 10کانتر در 10نقطه از شهر آفتاب فعال شوند و اقدام به فروش تورهای تهران گردی کنند. این اتفاق نیز با حضور بخش خصوصی و با حمایت مدیریت شهری روی می دهد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: