جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
احداث رمپ و لوپ تقاطع بزرگراه یادگار با امام خمینی ( ره )

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 از احداث رمپ و لوپ تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

حمید محسنی با اعلام این خبر گفت: امروزه با رشد روز افزون وسایط نقلیه در سطح کلان شهر تهران ، توسعه مناسب شبکه معابر شهری با احداث بزرگراه ها و تقاطع های غیر همسطح ، اجتناب ناپذیر بوده که این موضوع با توجه به اولویت های تعیین شده در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تهران ، پی گیری می شود.

وی احداث رمپ و لوپ تقاطع بزرگراه یادگار امام با خیابان حضرت امام خمینی ( ره )  را از جمله امور باقی مانده ارتباط شبکه معابر در آن نقطه برشمرد و اظهار داشت: با تکمیل عملیات اجرایی مربوطه ، امکان رویکرد ترافیکی از زیرگذر بزرگراه یادگار امام به خیابان حضرت امام خمینی ، به آسانی برقرار شده و بدلیل کاهش طول مسافت طی شده ، منجر به کاهش زمان سفر شهروندان می شود.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: با پیش بینی عملکرد چراغ های راهنمایی و رانندگی زماندار این تقاطع ، نسبت به احداث لوپ اتصالی از تراز همسطح به زیرگذر ، اقدام شده که با امکان رویکرد ترافیکی مورد نظر نیز ، زمان تأخیر خودروهای عبوری در مسیر شمال به جنوب ، کاهش می یابد .

محسنی خاطرنشان کرد: قطعه بزرگراه یادگار امام ( ره ) در حدفاصل خیابان آزادی تا پادگان جی ، در تراز همسطح و زیرگذر که در سال 1391 به بهره برداری رسید و هم اکنون با ادامه مسیر به سمت غرب ( بزرگراه فتح ) در حال اجرا است.

به گفته وی ، این پروژه دارای رمپ دسترسی مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) به خیابان امام خمینی (ره) به طول 275 متر و مسیر دسترسی خیابان امام خمینی (ره) به تراز منفی یک این بزرگراه به طول 247متر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: