جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
عضو هيأت رييسه شوراي اسلامي شهر تهران خبر داد
برنامه ريزي براي احداث 50 هزار فضاي پارك خودرو در پايتخت

به گزارش گروه  پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو هيات رييسه شوراي اسلامي شهر تهران با اعلام ابلاغ نرخ جديد كرايه حمل و نقل عمومي گفت: بر اساس نرخ هاي جديد، كرايه تاكسي و بلیت اتوبوس 15 درصد و بلیت مترو 23 درصد افزايش پیدا کرده است.

ابوالفضل قناعتي افزد: افزايش نرخ كرايه ها از هفته جاری قابل اجراست و رانندگاني كه نسبت به نصب برچسب افزايش قيمت اقدام كرده اند، مي توانند كرايه خود را افزايش دهند.

وي در خصوص افزايش قيمت پاركينگ هاي عمومي نيز گفت: قيمت پاركينگ ها بيش از دو سال ثابت بوده و هيچ افزايش قيمتي در اين بخش صورت نگرفته و بر اين اساس، امسال نرخ جديد پاركينگ ها به سه بخش شامل محدوده طرح ترافيك، محدوده طرح زوج و فرد و خارج از محدوده طرح زوج و فرد، دسته بندي شده است.

قناعتي با اشاره به اين كه میزان افزايش نرخ پاركينگ در محدوده طرح ترافيك 50 درصد، در محدوده طرح زوج و فرد 35 درصد و در خارج از محدوده طرح زوج و فرد 12 تا 18 درصد است، اظهار كرد: البته نرخ پاركينگ هاي مسقف از پاركينگ هاي غير مسقف، بالاتر است.

وي با بيان اين كه تهران به شدت با كمبود فضاي پارك خودرو مواجه است، تصريح كرد: در برنامه 5 ساله دوم شهر تهران، مقرر شده تا برنامه ريزي لازم به منظور احداث 50 هزار فضاي پارك خودرو در پايتخت در قالب پاركينگ هاي طبقاتي به عمل آيد.

عضو هيأت رييسه شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تأكيد بر تمركز مديريت شهري بر توسعه حمل و نقل عمومي به منظور كاهش ترافيك و آلودگي هواي ناشي از آن، خاطرنشان كرد: البته موضوعاتي همچون پارك خودروها كه موجب رواني تردد در شهر مي شود نيز در دستور كار مديريت شهري قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: