جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 ارديبهشت 1395     
خرید قطارهای جدید برای متروی صوفیه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کنسرسیومی متشکل از زیمنس و سازنده قطارهای لهستانی، Newag، قراردادی را با اپراتور متروی صوفیه در بلغارستان (Metropolitan EAD) به منظور تامین 20 قطار متروی Inspiro و سیستم حافظت خودکار قطار Trainguard MT برای خط 3 جدید متروی این شهر امضا کرده اند.

بر اساس این قرارداد که ارزشی بالغ بر 140 میلیون یورو دارد، زیمنس تکنولوژی بی سیم CBTC را در این خط مترو نصب خواهد کرد. در این قرارداد تامین 10 قطار دیگر و سیستم های خودکار مرتبط به آن ها نیز ذکر شده است.

مدیرعامل بخش حمل و نقل زیمنس، Jochen Eickholt گفت: "صوفیه یک پایتخت اروپایی دیگر است که برای حمل و نقل عمومی و تجهیزات خودکار قطارها از زیمنس کمک گرفته است. خدمات حمل و نقل داخل شهری باید بتواند پاسخ گوی نیاز رو به رشد جامعه باشد. به همین دلیل، با تجهیزاتی را تولید کرده ایم که قابلیت های حمل و نقل انبوه را با هزینه اجرایی کم ترکیب می کند."

خط 3 جدید متروی صوفیه ارتباط شرق به غرب در این شهر فراهم می سازد که در مسیری 18 کیلومتری کشیده شده و 18 ایستگاه دارد. 70 درصد از بودجه این پروژه توسط اتحادیه اروپا تامین شده و 30 درصد آن به صورت بومی تامین خواهد شد. قرار است این خط از سال 2019 افتتاح شود.

قرارداد اخیر مترو مربوط به فاز اول این پروژه و برای 8 کیلومتر و 8 ایستگاه ابتدایی آن است.

زمانی که این پروژه تکمیل شود، سیستم متروی این شهر مثلثی را در زیر مرکز شهر صوفیه ایجاد می کند که در نتیجه آن مسافران تنها باید برای تغییر خط از قطار پیاده شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: