جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 فروردين 1395     
رویش در آیین افتتاح ایستگاه شهر آفتاب:
سرعت در انتقال و جابجایی مسافران ویژگی برجسته مترو شهر آفتاب است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت مترو تهران سرعت در انتقال و جابجایی مسافران را از ویژگی های اصلی خط مترو شهر آفتاب دانست و گفت: فازهای بعدی پروژه نیز طبق برنامه ریزی ها به مرحله عمل می رسد تا جایی که شاهد رسیدن مترو به پرند خواهیم بود.

هابیل درویش در مراسم افتتاح خط مترو مجموعه شهر آفتاب که با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر، برخی از نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان شهری صورت گرفت، گقت: امروز این ایستگاه مترو با طول شش کیلومتر به مسافران خدمات ارائه می دهد. به گفته درویش، سرعت این خط در حدود 120 کیلومتر طراحی شده و وسعت ایستگاه 25000 متر است.

وی افزود: قطارهای این خط هم توانایی تخلیه مسافران را دارند و هم می توانند از فرودگاه امام خمینی تا تجریش مسافران را حمل کنند.

درویش به توضیح درباره خطوط مترو پرداخت و گفت : طول پروژه خط مترو فرودگاه امام خمینی 52 کیلومتر است. فاز اول به طول شش کیلومتر از ایستگاه شاهد تا شهر آفتاب است. فاز دوم از حرم امام تا فرودگاه حضرت امام و فاز سوم از فرودگاه حضرت امام تا شهر پرند ادامه دارد.وی در عین حال تاکید کرد که رسیدن مترو به شهر پرند به یک یا حسین از سوی دولت نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه تاکید کرد امیدواریم در سال های آینده این پروژه را ادامه دهیم و خط فرودگاه حضرت امام را با همکاری مسئولان افتتاح کنیم.

مسأله توسعه مترو آنقدر برای شهرداری تهران اهمیت دارد که اکنون با توجه به تدبیر شهردار تهران تمامی معاونت های این مجموعه بسیج شده اند تا این کار بزرگ به سرانجام برسد. درویش همچنین با اشاره به اهمیت توسعه مترو خاطرنشان کرد:موضوع گسترش مترو از چنان اهمیتی برای شهرداری تهران برخوردار است که اکنون با توجه به تدبیر شهردار تهران تمامی معاونت های این مجموعه بسیج شده اند تا این کار بزرگ به سرانجام برسد.درویش تصریح کرد با وجود این که سال گذشته دارای چالش هایی بودیم،اما توانستیم نیمه شمالی خط 3 مترو را به طول 37 کیلومتر و خط ویژه فرودگاه مهرآباد را با 4 ترمینال تکمیل و به مرحله بهره برداری برسانیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: