جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 فروردين 1395     
برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی چه کنیم؟

آستان خبر: امروزه تبلیغات یکی از زمینه‌های مهم در هر تجارتی است چراکه یکی از عواملی که باعث سودآوری می‌شود آشنایی مردم و کاربران از سامانه‌ها و امکانات و یا هر تجارت دیگری است که با استفاده از تبلیغات به‌خوبی می‌توانند با آن‌ها آشنا شوند و شرکت‌ها نیز می‌توانند از طریق این تبلیغات بازاریابی کنند و مشتری جذب نمایند.
 
تبلیغات مختلفی وجود دارد و انواع بسیاری نیز دارد شما در هرلحظه ممکن است با یک نوع تبلیغات مواجه شوید.
 
تبلیغات جاده سطح شهر، بنرهای تبلیغاتی، عکس‌ها و پوسترهای درون‌شهری، لینک‌های اینترنتی و پاپ آپ های مختلف و …
 
پیامک‌ها نیز یکی از انواع تبلیغات هستند که کاربران با توجه به فراگیر شدن تلفن‌های همراه بسیار با آن‌ها سروکار دارند و تقریباً در هر خانه‌ای حداقل دوگوشی پیدا خواهد شد پس تبلیغات پیامکی می‌توانند بسیار درزمینهٔ شناخت و تبلیغات مؤثر باشد.
 
اما امروزه این تبلیغات بیش‌ازحد معمول ارسال می‌شود و موجب مزاحمت کاربران می‌شوند و بسیاری خواستار این هستند که این تبلیغات را لغو کنند اگر شما نیز از آن دسته هستید با ما همراه باشید..
 
ایرانسل یکی از این اپراتورهاست که پیشرفت و فراگیری بی‌نظیری را به خود اختصاص داده است اگر شما از کاربران این اپراتور هستید برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانید عدد ۲ لاتین را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید و صبر کنید تا غیر فعال‌سازی انجام شود. برای فعال‌سازی نیز می‌توانید عدد ۱ لاتین را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنید.لغو پیامک‌های تبلیغاتی در تمامی اپراتورها
 
اپراتور نام‌آشنای دیگر همراه اول است که برای لغو دریافت پیام‌های تبلیغاتی در این اپراتور می‌توانید عدد ۱ لاتین را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنید و یا همچنین می‌توانید از کد دستوری *۸۹۹۹# استفاده کنید. برای فعال‌سازی مجدد نیز می‌توانید عدد ۲ لاتین را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنید.لغو پیامک‌های تبلیغاتی در تمامی اپراتورها
 
همچنین اگر شما جز مشترکین جدید اپراتور نو پای رایتل هستید می‌توانید با شماره‌گیری و تماس با ۲۰۰ از خط رایتل و همچنین شماره‌گیری و تماس با ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط این ویژگی را در سیم‌کارت‌های خود لغو کنید.
 
اما اگرچه در مسیر لغو نتوانستید موفق شوید پیشنهاد ما به شما تماس به مرکز امور مشترکین است که در اپراتورهای مختلف متغیر است.
 
در ایرانسل شما می‌توانید از خط ایرانسلی خود با شماره ۷۰۰ تماس حاصل کنید و همین‌طور می‌توانید با شماره‌گیری ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ با سایر خطوط به امور مشترکین ایرانسل متصل شوید.
 
در همراه اول نیز می‌توانید با شماره‌گیری ۹۹۹۰ از خود خط همراه اولی به امور مشترکین متصل شوید و یا با شماره‌گیری ۰۹۱۲۹۹۹۰ از سایر خطوط و تلفن‌های ثابت به امور مشترکین همراه اول متصل شوید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: