جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 فروردين 1395     
دوچرخه ها وارد متروی تاین و ور می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یک دوره آزمایشی در متروی تاین و ور (Tyne and Wear) آغاز شده است که به مسافران اجازه می دهد با دوچرخه های خود سوار مترو شوند.

اکنون دوچرخه سواران می توانند به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی که در هفته اول ماه آوریل آغاز شده و به مدت شش ماه ادامه دارد، در متروی تاین و ور با دوچرخه های خود سفر کنند. مسافران به عنوان بخشی از این برنامه آزمایشی می توانند با دوچرخه های خود بین ایستگاه های Callerton Parkway و Jesmond سفر کنند. در حال حاضر تنها دوچرخه های تاشو مجاز به تردد در تمام بخش های مترو هستند.

مسافران می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه مازادی بین روزهای دوشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر دوچرخه های خود را وارد مترو کنند. در هر قطار یک دوچرخه اجازه ورود خواهد داشت و این دوچرخه ها باید در محل مخصوص قرار بگیرند. البته اولویت این محل ها نیز به صندلی های چرخ دار و کالسکه ها تعلق دارد. مسافران باید در تمام مدت سفر در کنار دوچرخه خود باشند.

هدف از این برنامه آزمایشی بررسی شرایط ورود دوچرخه به مترو و اطلاع رسانی در مورد طراحی و جزئیات برای سرمایه گذاری در ناوگان قطار جدید است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: