جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 فروردين 1395     
تامین قطارهای جدید برای استکهلم

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شورای شهر استکهلم، استکهلم  Läns Landsting(SLL) و Alstom اولین قطار مسافری چند واگن برقی Coradia Nordic X60B را رونمایی کردند.

SLL در ماه ژوئن سال 2012 بر اساس قرارداد امضا شده در سال 2002، تعداد 46 دستگاه قطار شش واگن برقی را با قیمت 440 میلیون یورو سفارش داد. تحویل این قطارها از ماه ژانویه آغاز شد و آن ها توسط کشتی از Rostock به Trelleborg ارسال شدند. قرار است Alstom تا ماه نوامبر 2017 هر ماه دو دستگاه از این قطارها را تحویل دهد. زمانی که تحویل این قطارها به پایان برسد، اپراتور این سازمان، Storstockholms Lokaltrafik، 129 دستگاه قطار Coradia Nordic را در ناوگان خود خواهد داشت که شامل 83 قطار چهار واگن نیز می شود.

این قطارهای 107.1 متری جدید در مقایسه با نسل قبلی خود 150 تغییر دارند. این قطارها به ERTMS، سوکت های شارژ روی صندلی ها و رکاب های تاشوی گرم شونده جلوی درها مجهز هستند. این قطارها ظرفیت 554 سرنشین را دارند و بیشینه سرعت آن ها 160 کیلومتر بر ساعت است.

اولین دستگاه از این قطارها در مسیر J38 بین Älvsjö و Uppsala تست خواهد شد. این قطارها از ماه جولای سال 2017 وارد سرویس می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: