جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 فروردين 1395     
تکمیل و نگهداشت طرح خط سفید در منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از تکمیل و نگهداشت طرح خط سفید با بهسازی، ایمن سازی و هدایت و کنترل ترافیکی همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.

سیدجلال حسینی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا طی اجرای سه دوره طرح استقبال از بهار از اول اسفند 94 تا 15 فروردین 95 نسبت به خط کشی محوری 189 هزار مترطول از معابر، خطوط تندرو و ویژه، 850 هزار مترطول گذرگاه عابر پیاده و بلوک و ترسیم 161 کلمه نوشتاری اقدام شده است.

به گفته وی اصلاح و بهبود وضعیت 266 عدد از انواع تابلوها، بهنگام سازی 41 مورد جان پناه و یا نصب و مرمت تجهیزات ایمنی عابر پیاده، تعمیر و ساماندهی 18 چراغ راهنمایی و رانندگی و شست و شو و نظافت 740 مترمربع از تابلوهای هدایت مسیر از جمله این اقدامات بوده است.

حسینی در ادامه یادآور شد: نصب و یا مرمت 139 مترطول نرده ایمنی، مرمت و یا نصب 335مترطول گاردریل، نصب و تعویض 805 عدد استوانه ایمنی در خروجی های معابر اصی و جناغی ها، نصب و تعویض 119 عدد بشکه ایمنی و همسطح سازی و پیوستگی 57 گذرگاه عابر پیاده نظیر پوشش روی نهر، رفع موانع فیزیکی و ... نیز در این مدت انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک افزود: با توجه به اینکه پروژه خط سفید در اولویتهای سیاست شهرداری تهران در سال 95 است پروژه تکمیل و نگهداشت طرح خط سفید امسال نیز در همه محلات منطقه به صورت مستمر انجام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: