جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 فروردين 1395     
دفترچه بیمه تاکسیرانان معتبر می شود

 به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و  شهری شهرداری نیوز،رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت : همه رانندگان تاکسی از شنبه هفته آینده با مراجعه به دفاتر سازمان تامین اجتماعی و عقد قرارداد انفرادی از خدمات بیمه ای تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

میثم مظفر افزود : دلیل بی اعتبار شدن دفترچه بیمه رانندگان تاکسی از ابتدای فروردین امسال اختلاف حساب مالی شرکت تعاونی تاکسیرانی با سازمان تامین اجتماعی است .

وی اضافه کرد : از اردیبهشت سال 94 دولت یارانه بیمه تاکسیرانان را قطع و این یارانه را در دی همان سال پرداخت کرد و بر این اساس اختلاف مالی میان شرکت تعاونی تاکسیرانی و تامین اجتماعی ایجاد شد و سازمان تامین اجتماعی دفترچه 28 هزار راننده تاکسی را بی اعتبار اعلام کرد.

مظفر گفت : در سال 86 بر اساس توافقنامه سازمان تامین اجتماعی با وزیر تعاون وقت اختیار بیمه تامین اجتماعی ازطرف دولت به شرکت های تعاونی واگذار شد.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود : رانندگان تاکسی مبلغ بیمه را در سه ماه انتهایی سال گذشته به حساب شرکت تعاونی تاکسیرانی واریز کردند و این شرکت به دلیل اختلاف حساب با سازمان تامین اجتماعی مبلغ بیمه را به این سازمان نمی دهد.

وی اضافه کرد : رانندگان تاکسی برای معتبر شدن دوباره دفترچه های بیمه خود باید حق بیمه اسفند و فروردین را به حساب تامین اجتماعی واریز کنند.

مظفر گفت : اموال شرکت تعاونی تاکسیرانی با ورود معاون دادستان تهران و دادسرای ناحیه هفت شناسایی شده است و در صورت لزوم مبلغ بیمه رانندگان تاکسی از آن کم و در سابقه بیمه تاکسیرانان لحاظ می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: