جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 اسفند 1394     
قطارهای متروی ریاض رونمایی شدند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، زیمنس به تازگی از قطارهای متروی جدید برای پروژه حمل و نقل عمومی ریاض رونمایی کرده است که قطارهایی دو و چهار کابین مخصوص آب و هوای این منطقه هستند.

زیمنس اولین قطار مترو را برای بزرگ ترین پروژه حمل و نقل انبوه دنیا عرضه کرده است. متروی ریاض با شش خط و مسیری 175 کیلومتری بزرگ ترین پروژه متروی دنیا است. زیمنس 74 قطار، سیستم برق رسانی، سیگنالینگ و تجهیزات ارتباطی فعالیت بدون راننده در خط 1 و 2 این مترو را بر عهده خواهد داشت. قرارداد تامین این تجهیزات در سال 2013 امضا شد.

مدیرعامل زیمنس موبیلیتی، Jochen Eickholt گفت: "تیم پروژه ما در وین و عربستان سعودی مفتخرند که ساخت و تکمیل اولین قطار مجهز برای آب و هوای خاص این منطقه ساخته و تکمیل شده است. ما خرسندیم که اولین کنسرسیوم هستیم که قطارهای خود را برای این پروژه ارائه می دهیم."

اولین قطار این مترو اکنون در حال تست در تونل باد مخصوص Rail Tec Arsenal در وین است. در بهار سال 2016 تست دینامیک این قطار آغاز می شود.

این قطارها دارای بیشینه سرعت 90 کیلومتر بر ساعت خواهند بود.  قطارهای دو و چهار کابین با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی این منطقه طراحی شده اند. یکی از ویژگی های مهم این قطارها سیستم تهویه آن ها است که حتی در دمای بسیار بالا نیز تهویه خوبی را فراهم می سازد. هم چنین ساختار این قطارها طوری طراحی شده است تا حتی ذره ای شن و گرد و خاک نیز به داخل آن ها نفوذ نکند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: