جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 اسفند 1394     
توسعه تراموای پاریس ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مشاوره عمومی اولیه برای برنامه ریزی در مورد توسعه هر چه بیش تر خط T3 تراموای پاریس روز 21 فوریه برگزار خواهد شد.

در حالی که مسیر توسعه یافته خط تراموا به سمت Porte d’Asnières اواخر سال 2017 افتتاح خواهد شد، اکنون از شهروندان بومی دعوت شده است تا نظرات خود را در مورد گزینه هایی برای توسعه خط T3 به سمت غرب به سوی Porte Maillot یا Porte Dauphine ارائه دهند.

مسیر 2 کیلومتری در حال توسعه از Porte d’Asnières به سمت Porte Maillot دارای سه ایستگاه بین مسیر خواهد بود در حالی که دو مسیر جایگزین نیز در دست بررسی هستند. دو مسیر جایگزین نیز برای توسعه به سمت Porte Dauphine در نظر گرفته شده اند که با عبور از تقاطع جاده ای Porte Maillot به وسیله تونل یا سطح روی زمین، مسیری 1 کیلومتری و دو ایستگاه را به تراموا اضافه می کند.

این پروژه توسعه می تواند با خط 3 مترو در Porte de Champerret، خط 1 مترو در Porte Maillot و خط 2 مترو در Porte Dauphine در تبادل باشد. این تبادل به واسطه خط C در Neuilly-Porte Maillot و خیابان Foch انجام می شود.

بسته به نوع مسیر انتخابی، هزینه توسعه T3 حدودا 102 میلیون تا 245 میلیون یورو پیش بینی شده است. بودجه این پروژه توسط سازمان حمل و نقل منطقه ای، دولت مرکزی و خود شهر تامین خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: