جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 بهمن 1394     
اختصاص بودجه فدرال برای پروژه تراموای اورنج کانتی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، برنامه های اولین تراموای مدرن کالیفرنیا در اورنج کانتی پس از اختصاص بودجه 125 میلیون دلاری در بودجه سال مالی آینده رئیس جمهور، اوباما که نشان دهنده تایید دولت فدرال بر این پروژه است، کمی پیشرفت کرد.

قرار است تراموای اورنج کانتی در مسیری 6.5 کیلومتری از مرکز حمل و نقل منطقه ای سانتا آنا تا مرکز سانتا آنا و Civic Center کشیده شده و به قطب حمل و نقل چندگانه جدیدی در بلوار Harbor و خیابان Westminster در Garden Grove متصل شود.

قرار است شش قطار تراموا در این مسیر فعالیت کنند که در ساعات اوج شلوغی هر 10 دقیقه در هر 10 ایستگاه این خط توقف خواهند داشت. بر اساس برنامه فعلی، ساخت تراموای اورنج کانتی از اواخر سال 2017 آغاز خواهد شد و ارائه خدمات در آن از سال 2020 آغاز می شود.

در نظر گرفتن تراموای اورنج کانتی در برنامه بودجه رئیس جمهور این پروژه را در دستور لیست بودجه فدرال قرار داده است که در نتیجه نیمی از هزینه پروژه از بودجه فدرال تامین خواهد شد.

تراموای اورنج کانتی که اکنون در مرحله ابتدایی یک پروژه است حمل و نقلی آسان را در مناطق تفریحی، تجاری و فروشگاهی برای مسافران فراهم خواهد ساخت.

سازمان حمل و نقل اورنج کانتی نظارت بر این پروژه را بر عهده دارد که گمان می رود هزینه ای بالغ بر 289 میلیون دلار داشته باشد. باقی هزینه این طرح از منابع ایالتی و محلی متعددی تامین خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: