جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 بهمن 1394     
شهردار لندن از برنامه ایمنی اتوبوسی خود خبر داد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار لندن و سازمان حمل و نقل لندن (TfL) یک برنامه برای بهبود ایمنی شبکه اتوبوسی لندن ارائه دادند.

اگرچه ناوگان اتوبوسی این شهر یکی از ایمن ترین های دنیا است اما شهردار و TfL در پی کاهش هر چه بیش تر تصادفات برآمده اند و برنامه جدید شش مرحله ای بهبود ایمنی را ارائه کرده اند.

این برنامه جدیدترین تکنولوژی، آموزش، مشوق ها، پشتیبانی، گزارش و شفافیت را وارد شبکه می کند که در نتیجه آن TfL می تواند تا سال 2020 به هدف شهردار برای کسب آمار تعداد افراد کشته شده یا آسیب دیده جدی در جاده های این شهر برسد.

این برنامه شامل ترویج یک استاندارد ایمنی اتوبوسی در سطح جهانی برای لندن، به روز رسانی قراردادهای اتوبوسی TfL برای گنجاندن مشوق های ایمنی جدید، اولین برنامه ایجاد خدمات پشتیبانی مشوق در انگلستان برای افرادی که با تصادفات منجر به مرگ و میر یا آسیب جدید مواجه شده اند، ثبت اطلاعات تصادف اتوبوسی مازاد و دسترسی بهتر به آن ها، ایجاد شفافیت بیش تر در تحقیقات بررسی تصادفات اتوبوسی و ایجاد مدول آموزش ایمنی جدید برای 24700 راننده است.

بوریس جانسون، شهردار لندن گفت: "مفتخرم که ما یکی از ایمن ترین ناوگان های اتوبوسی در دنیا را داریم اما من در پی بهبود هر چه بیش تر این امر هستم. با ایجاد این برنامه جدید می توانیم تمرکز بیش تری بر ایمنی داشته باشیم. در نتیجه می توانیم راحت تر به هدف من برای کاهش تعداد مرگ و میر و آسیب افراد در جاده های این شهر برسیم."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: