جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 بهمن 1394     
کیانوش رستمی: به صورت شخصی تمرین می‌کنم

خبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی درباره وضعیت تمرینی خود بیان کرد: من استارت تمرین‌های را در کرمانشاه زدم، اکنون نیز تمرین‌هایم را در اردوی تیم ملی به صورت شخصی پیش می‌برم. هرچه جلوتر بروم تمرین‌هایم سنگین و فشرده‌تر می‌شود،‌ سعی دارم از الان تا روز مسابقه عضله‌سازی کنم و با آمادگی کامل به مسابقه‌ها بروم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی کار با وزنه‌های سنگین را آغاز می‌کند، گفت: تمرین‌ها به مرور زمان سنگین‌تر می‌شود، به نظرم اینکه وزنه‌بردار بلافاصله به وزنه‌های سنگین روی بیاورد و طوری خودش را نشان دهد که بهترین است، خوب نیست بلکه کم کم کار با وزنه‌های سنگین را شروع کند، بهتر است.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان در پاسخ به این پرسش که فدراسیون و کادر فنی با این موضوع که به صورت شخصی تمرین کند مشکلی ندارند، تصریح کرد: خیر، من با آن‌ها هماهنگ کردم که تمرین‌هایم را به صورت شخصی جلو ببرم و از تجربیاتی که به دست آوردم، استفاده کنم. در این چندین سال از هر مربی (شهرستان و تیم ملی) و در هر مسابقه‌ی بین‌المللی به نحوی تجربیاتی کسب کرده‌ام، اکنون نیز می‌خواهم از تمام تجربیاتی که جمع کردم، استفاده کنم. سعی دارم نگذارم این تجربیات خاک بخورد و وقتش رسیده که آن‌ها را به کار ببرم.

رستمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر نمی‌کند شخصی تمرین کردن به منزله نفی تمرین‌های سرمربی تیم ملی باشد، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی نیست و این را هیچ وقت نگفته‌ام. سرمربی تیم ملی کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد و از تجربیات خود برای کمک به وزنه‌برداران استفاده می‌کند. در واقع فکر من این است که برنامه‌ریزی بلندمدت برای خود داشته باشم به طوری که آسیب دیدگی‌ام کمتر و طول عمر ورزشی‌ام بیشتر باشد، حداقل 6-7 سال دیگر در وزنه‌برداری باشم و افتخارآفرینی کنم. بعد از دیداری که با رهبر داشتم اعتماد به نفسم بیشتر شد تا همیشه پرچم ایران را به اهتزاز درآورم.

رستمی درباره اینکه شانس اصلی کسب طلای المپیک در وزنه‌برداری است، گفت: واقعا سخت است و این که با کسب مدال طلا، مردم را خوشحال کنم، برای من وظیفه می‌شود با این وجود تمرین‌هایم را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم تا علاوه بر کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال، رکورد جهان و المپیک را نیز تغییر دهم.

ملی‌پوش دسته 85 کیلوگرم ایران با اشاره به نبود بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی تصریح کرد: وقتی سلیمی نیست احساس تنهایی می‌کنم. زیرا قبلا ما دو نفر بودیم که حرفی برای گفتن داشتیم و تمرین‌هایمان نیز خوب بود اما الان نبود او به نوعی سخت است با این حال سعی می‌کنم احساس کنم سلیمی در کنارم هست.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان درباره برگزاری اردوی تیم ملی در کیش بیان کرد: خودم به دنبال این بودم که اردویی در کیش داشته باشم، با مرادی که صحبت کردم، مشخص شد قرار است اردویی برای تیم ملی در کیش تشکیل شود و فکر می‌کنم همه کنار هم باشیم بهتر است.

او افزود: تغییر مکان اردو خیلی در روحیه تاثیر دارد و تا آغاز بازی‌های المپیک حداقل باید 4-5 اردوی دیگر در شهرهای مختلف داشته باشیم زیرا دمای بدن ورزشکار باید با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف نوسان داشته باشد.

رستمی در پاسخ به این پرسش که با سجادی در مورد پرداخت نشدن پاداش‌های کسب طلا و نقره جهان صحبت داشته‌ است، گفت: زمانی که سجادی به اردو آمد در صحبت‌هایی که داشت، متوجه شدم اواخر سال از مدال‌آوران در رقابت‌های بین‌المللی تجلیل می‌شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد. من 4 مدال جهانی و یک مدال المپیک دارم و در این مدت به من رسیدگی نشده است. با این حال انگیزه و اعتماد به نفسم کمتر نشده و به عشق مردم و رهبرم تمرین می‌کنم. البته باید از مرادی هم تشکر کنم که سعی دارد با فراهم کردن امکانات، شرایط به خوبی جلو برود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: