جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 بهمن 1394     
قالیباف در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اهواز:
کسی نباید با معیشت مردم رفتار سیاسی کند


به گزارش شهرداری نیوز، قالیباف در ادامه اظهار کرد: در سرزمین خون و افتخار به همه مردم، احزاب و گروه ها عرض می کنم که حل مشکلات اقتصادی کشور همانند حل مشکل هسته ای است و کسی نباید با معیشت مردم رفتار سیاسی کند. هر سلیقه و نگاهی که داریم باید مشکل اقتصادی را مشکل ملی بدانیم و بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری و رویکرد اقتصاد مقاومتی دست به دست هم دهیم تا به معیشت مردم و جوانان رسیدگی کرده و آسیب های اجتماعی و فقر را از این جامعه دور کنیم تا مردم بهتر زندگی کنند. این عین مبارزه با استکبار جهانی و بزرگترین مجاهدت به شمار می رود، همانند مجاهدتی که جوانان در دوران دفاع مقدس انجام دادند.

وی با بیان این که دشمنان کور خوانده اند که بخواهند به ما نشان دهند برای حل مشکلات اقتصادی باید دست از مبارزه با آمریکا برداریم، گفت: این ملت از 15 خرداد 42 تا امروز نشان داده است که هرگز تسلیم استکبار جهانی نمی شود. با همین روحیه مبارزه با استکبار جهانی نیز برای تحقق کامل مبارزه در محیط داخلی کشور تلاش می کنیم .

شهردار پایتخت ادامه داد: باید با تلاش مضاعف برای کارآمدی دین در اداره امور جامعه همت کنیم و به جوانان نشان دهیم که اگر در سایه اسلام، باورها و آرمان های انقلاب حرکت کنیم می توانیم در بعد مادی و معنوی بهترین زندگی، جامعه و کشور را داشته باشیم.

در انتخابات به کسانی رای دهیم که روحیه استکبارستیزی در کنار خدمت صادقانه برای حل مشکلات را داشته باشند

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو نیز اشاره و تاکید کرد: وقتی چهار رکن اسلامیت، جمهوریت، استقلال و آزادی جامعه را مد نظر قرار دهیم، یکی از بحث های مهم، مردم سالاری دینی در جامعه ما است.

وی انتخابات خبرگان را بسیار مهم، کلیدی و حیاتی توصیف کرد و گفت: البته انتخابات خبرگان از جهت ماهیتی با دیگر انتخابات ها متفاوت است و از آن جنس مسایل صرف سیاسی خاص به شمار می رود. این انتخابات شئونات خودش را دارد و مجلس خبرگان نیز اسلامیت نظام و تداوم نظام ولایی در این کشور را ضمانت می کند. انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز قطعا برای حل مشکلات اقتصادی ما نقش جدی و اساسی دارد، از این رو امیدوارم همه در انتخابات اسفند ماه حضور پیدا کنیم چرا که این جمهوریت و مردم سالاری را در کشور ضمانت می کند.

شهردار کلانشهر تهران تاکید کرد: شرط اول حضور همه ما در پای صندوق های رای است و شرط دوم این است که دقت کنیم به کسانی رای دهیم و افرادی را انتخاب کنیم که روحیه استکبارستیزی در کنار خدمت صادقانه برای حل مشکلات مردم را داشته باشند و این را وظیفه دینی و انقلابی خودشان بدانند.

قالیباف همچنین در ابتدای سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پر شور مردم اهواز، تاکید کرد: از اینکه توفیق پیدا کردم تا به دعوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در جمع مردم خونگرم، غیور، شهید پرور و عشایر عرب، لر و بختیاری در استان خوزستان حضور پیدا کرده ام، خداوند را شاکرم.

وی در ادامه تصریح کرد: افتخار می کنم که آغاز دوران جوانی را در سرزمین خوزستان و روستاهای اطراف اهواز، در کنار شما شروع کردم و شجاعت و رشادت های زنان و مردان غیور این استان در دوران دفاع مقدس را دیدم.  در حوادثی که دشمنان برای جهان اسلام – اعم از شیعه و سنی – ایجاد کرده اند نیز مردم استان خوزستان بیشترین کمک را به مسلمانان منطقه می کنند که این نشان از روحیه مردم این استان و محب اهل بیت بودن آنان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن ماه را بیعتی مجدد با امام (ره)، شهدا، مقام معظم رهبری و تمامی آرمان های انقلاب اسلامی خواند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: