جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 بهمن 1394     
بهبود شرایط جاده برای دوچرخه سواران لندن

به گزارش گروه بی الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل لندن (TfL) به عنوان بخشی از برنامه مدرن سازی جاده ها، طراحی را اجرا می کند تا دوچرخه سواری در لندن را متحول کند اما برخی در مورد کافی بودن این اقدامات برای کاهش مرگ و میر در جاده های این شهر تردید دارند.

در حالی که هر روزه بیش از 26 میلیون نفر در جاده های این شهر جابه جا می شوند، هدف برنامه مدرن سازی جاده 4 بیلیون پوندی TfL بهبود جاده های لندن و تحول دوچرخه سواری و بهبود ایمنی است.

TfL به منظور پاسخ گویی به نیازهای آینده در حال حاضر طرح هایی را اجرا می کند که تجربه دوچرخه سواری در لندن را بهبود می بخشند. این برنامه ها شامل تغییرات در 33 تقاطع شلوغ لندن برای بهبود رفاه دوچرخه سواران و عابران پیاده به واسطه حذف پیچ ها، بهبود فضاهای عمومی یا ساخت مسیرهای دوچرخه سواری مستقیم تر است.

این طرح ها هم چنین شامل بزرگراه های مخصوص دوچرخه سواری شرق به غرب و شمال به جنوب است که اکنون در دست ساخت هستند تا مسیرهای دوچرخه سواری جدیدی در قلب لندن ایجاد شود. به طور کلی این اقدامات مجموعه ای از مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری را در پایتخت انگلستان ایجاد خواهند کرد.

علائم راهنمایی و رانندگی نیز به مجزا ساختن مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری و جلوگیری از ورود موتورسواران به این بخش ها کمک می کنند. هم چنین تجهیزات هشداری جدیدی نیز برای عابران پیاده تعبیه خواهد شد.

البته برخی معتقدند ایمنی بیش تری برای دوچرخه سواران نیاز است و 10 درصد از بودجه TfL باید برای زیرساخت های دوچرخه سواری هزینه شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: