جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
بازسازی 120 دستگاه اتوبوس فرسوده در ورودی غربی تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 گفت: از ابتدای سال تاکنون در راستای کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک"، 120 دستگاه اتوبوس فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه بازسازی شد.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح برای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به اهالی برای رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه حمل و نقل عمومی اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح با محوریت  آسمان آبی ، زمین پاک اجرایی شد نیز گفت: در طرح بازسازی، علاوه بر اتوبوس های درون شهری به خطوط حومه پایتخت نیز توجه ویژه ای شد و بخشی از اتوبوس های شهرک های اقماری نیز نونوار شد.

شهردار منطقه 9 افزود: روند بازسازی اتوبوس ها طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته از آغاز سالجاری تاکنون حدود 120 دستگاه اتوبوس از مجموعه اتوبوس های فرسوده بازسازی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مراحل بازسازی و تعمیرات هر دستگاه اتوبوس نیازمند تأیید مراکز معاینه فنی و کسب استانداردهای لازم جهت ورود به چرخه سرویس دهی است در این بخش ملاحضات دقیقی انجام شده است.

حسینی با اشاره به کنترل آلاینده ها و آلودگی این وسایل حمل و نقل عمومی نیز خاطرنشان کرد: اتوبوس های بازسازی شده با اخذ معاینه فنی و با هدف ارتقا سطح رضایت مندی مسافرین به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: