جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 بهمن 1394     
سرمایه گذاری برای پروژه های اتوبوسی لندن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل لندن (Transport for London) تایید کرده است که به لطف سرمایه گذاری 200 میلیون گوندی، بیش از 100 طرح اولویت اتوبوسی در پایتخت این کشور اجرا خواهد شد.

با افزایش جمعیت به خاطر رشد ساخت و ساز، TfL برای 116 طرح اولویت اتوبوسی در پایتخت سرمایه گذاری 200 میلیون پوندی انجام داده است که کمک می کنند تا صدها مسافر در بخش های شلوغ تر لندن با سرعت بیش تری جابه جا شوند.

این برنامه طراحی شده است تا کمک کند اتوبوس ها سریع تر و بهتر در بخش های شلوغ رفت و آمد کنند. این طرح های اولویت اتوبوسی جدید شامل تغییراتی در ساختار خیابان ها و تقاطع ها و تغییراتی اندک در برخی مسیرها است که کمک می کند اتوبوس ها از مناطق پر ترافیک دور شوند.

به عنوان مثال، جدیدترین طرح تکمیل شده در Battersea کمک می کند تا اتوبوس های مسیر 156 از قسمت شمالی Queenstown به سمت شرق Battersea Park گردش به راست مستقیم داشته باشند. این اقدام باعث کاهش زمان سفر در حدود 2 دقیقه در هنگام صبح و شلوغی بعد از ظهر برای هر جهت می شود که این امر در هر سال به سود 800 هزار مسافر خواهد بود.

در سال 2015 حدود 50 طرح اولویت اتوبوسی در پایتخت با همکاری بخش های بومی تکمیل شده اند و تا آوریل سال 2016 به طور کلی 116 طرح تکمیل خواهند شد. مسافران می توانند شاهد اصلاحات و پیشرفت های 17 بخش در لندن باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: