جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 بهمن 1394     
ایجاد زیر ساخت های ورود خودروهای سبز ،جزء اولویت های سازمان حمل و نقل ترافیک است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون آموزشی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به برنامه های آموزشی این سازمان در حوزه های حمل و نقل عمومی گفت : از جمله برنامه های آموزشی این سازمان در حوزه های حمل و نقل عمومی تامین زیرساخت های لازم برای تولید و عرضه خودروهای سبز است که هم اکنون این موضوع جزء اولویت برنامه های مسائل ترافیکی شهر تهران است.

مهندس میرزایی قمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوزاظهار داشت : در همین خصوص شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به دنبال ورود خودروهای باآلایندگی کم از جمله خودروهای هیبریدی و موتورسیکلت های برقی در سطح شهر تهران است.

معاون آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص برنامه های آموزشی این معاونت در سال آینده گفت : همانطور که در سال 94 برنامه هایی برای آموزش عموم مردم در حوزه حمل ونقل عمومی و ترافیک صورت گرفته است در سال 95 نیز با ورود خودروهای هیبریدی و موتور سیکلت های برقی اقداماتی از نظر آموزشی عملیاتی خواهد شد.

میرزایی قمی افزود : برای آموزش و فرهنگ سازی در خصوص ورود خودروهای سبز به ناوگان حمل و نقل باید در مرحله اول این خودروها وارد و سپس این آموزش ها ارائه شود در غیر این صورت آموزش ها بی نتیجه است زیرا در جامعه مردم آشنایی زیادی با این خودروها نداشته و اکثر مواقع در مورد این خودروها موضع گرفته و معتقدند در ترافیک و جاده ها شتاب پایینی داشته و عملکرد مناسبی ندارد به همین دلیل پس از  ورود خودروهای سبز می توان آموزش های جامعی به مردم ارائه نمود.

وی تصریح کرد : برای ساماندهی این طرح ها و برنامه ها شهرداری می تواند به عنوان متولی در حوزه حمل و نقل عمومی جهت ورود خودروهای سبز در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اقدام نماید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: