جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 تير 1393     
دستورالعمل شهرداری تهران در راستای بهبود وضعیت شغلی بانوان است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: اقدام شهرداری تهران درخصوص تغییر جایگاه شغلی بانوان شاغل در سمت هایی مانند مسئول دفتری با استقبال کارمندان شهرداری مواجه شده است.

معصومه آباد با اشاره به اقدام اخیر شهرداری تهران درخصوص تغییر جایگاه بانوان منشی و مسئول دفتر اظهار کرد: با توجه به اینکه رابطه مسئول دفتر با مدیر، رابطه رییس و مرئوس بوده ، مسئولان دفاتر باید تا آخرین ساعاتی که یک مدیر فعالیت می کند، در محل کار باشند، از این رو دستور العملی از سوی مدیران شهرداری برای رفاه حال خانم ها تنظیم شده تا شرایط بهتری به لحاظ کاری برای آنها فراهم آید.

آباد ادامه داد: واقعیت آن است که مدیران شهری گاه تا ساعت 10،11 شب در اداره هستند و مسئولان دفتر و منشی ها نیز ملزم هستند، برای پیشرفت امور تا دیروقت فعالیت کنند. از این رو این دسته از بانوان که در این بخش شاغل هستند، نمی توانند در پایان ساعت همانند سایر کارمندان به منزل بروند و شرایط کاری سختی بر آنها حاکم بود .

وی گفت: براساس دستوراعمل صادره مقرر شده است تا خانم ها در سمت منشی و مسئول دفتر فعالیت نکنند و بانوانی که پیش از این در این سمت ها فعالیت می کردند با یک رتبه ارتقا به مشاغل دیگر مشغول شوند .

آباد با بیان اینکه بانوان تایپیست، مسئول دفتر مدیریت و منشی ارتقا پیدا کرده اند، افزود: هیچ گونه اخراجی در میان نبوده است و تنها ارتقاء شغلی صورت گرفته است .

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مسولان دفاتر و منشی ها ساعت کار  مشخصی نداشتند ومجبور بودند براساس فعالیت مجموعه و مدیر خود فعالیت کنند، از این رو بحث آنکه عده ای توان ماندن داشتند که ساعت بیشتری بمانند یا این تغییر جایگاه اختیاری باشد، در میان نیست بلکه این عمل تنها برای رفاه حال خانم های شاغل در شهرداری پیشنهاد داده شد.

آباد با بیان اینکه بسیاری از بانوان شاغل در شهرداری در طومارهایی از این اقدام تشکر کرده اند، گفت: استقبال بانوان شاغل به حدی بود که این پیشنهاد را به دولت دادیم تا این موضوع در دولت هم دنبال شود.

وی با ابزار تاسف از تفاسیر بد از یک اقدام مثبت گفت: تاکید می کنم هیج فردی اخراج نشده است  بلکه  افراد ارتقا جایگاه یافته اند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: