جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 تير 1393     
بسیاری از اماکن ورزشی تحت نظارت شهرداری مجوز ندارند

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به فعالیت بدون مجوز بعضی اماکن ورزشی زیر نظر سازمان ورزش شهرداری تهران تذکر داد.

عباس جدیدی  معاون نظارت شورا در جریان برگزاری هفتاد و نهمین  جلسه شورا نسبت به فعالیت بدون مجوز برخی اماکن ورزشی تحت مالکیت شهرداری از اداره کل تربیت بدنی  استان تهران  تذکر داد و افزود: هفته گذشته یک کودک هشت ساله در مجموعه ورزشی یاد یاران در اولین جلسه دوره آموزش شنا به رغم حضور سه ناجی غرق شد. در بررسی مشخص شد که این مجموعه از اداره کل تربیت بدنی استان تهران مجوز فعالیت ندارد این در شرایطی است که بسیاری از اماکن ورزشی تحت نظر شهرداری این وضعیت را دارند.

ابوالفضل قناعتی در خلال تذکر همتایش خاطر نشان کرد: طی هفته های گذشته تذکری را در ارتباط با عدم مجوز برخ یاماکن ورزشی تحت نظر شهرداری به شهردار تهران داده ام و در پاسخ مدعی شدند که تمامی اماکن دارای مجوز هستند از این محل می توان این موضوع را پیگیری کرد.

عباس جدیدی در ادامه تذکری را هم در خصوص افزایش تعرفه اماکن ورزشی بدون مصوبه شورا داد و افزود: دانستن حق مردم است بسیاری از این اماکن ورزشی که در مناطق و محلات ساخته شده اند با عوارض همین مردم است.  بنابراین به مردم باید برای استفاده از این اماکن سوبسید پرداخت کنیم نه اینکه تعرفه استفاده از آن را دو یا سه برابر کنیم.

وی در ادامه گفت:  اگر ما این ادعا را  داریم که ورزش را سر سفره های مردم می آوریم، با افزایش نرخ این تعرفه ها دچار تناقض می شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: