جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 بهمن 1394     
بار هزینه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی از دوش شهرداری برداشته شود

به گزارش گروه پارلمان شهری شهردرای نیوز،عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از هیات رئیسه شورای شهر خواست در نامه ای به مجلس مظلومیت شهرداری تهران را در زمینه اخذ حقوق شهر تهران از بودجه دولت منعکس کنند.

مجتبی شاکری با تاکید بر اینکه شهرداری مظلوم واقع شده و باید بسیاری از هزینه هایی که مربوط به پایتخت و موقعیتی است که در آن قرار دارد را مضاعف بر هزینه های جاری خود بپردازد، تصریح کرد: هزینه ای که شهرداری باید برای وزارت خانه های آموزش و پرورش، بهداشت و سازمان های محیط زیست، بهزیستی و بهداشت کند فشار مضاعفی برای شهر است در حالی که این نهادها باید خودشان این هزینه ها را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه روزانه 3میلیون شهروند از بیرون از تهران به داخل پایتخت می آیند و نباید شهرداری و شهروندان این هزینه ها را متقبل شوند، متذکر شد: دولت باید در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی به طور جد کمک کند.

شاکری ادامه داد: از کمیسیون ها می خواهم وقتی دولت به تعهدات خود عمل نمی کند و درمجموع از دولت های مختلف مجموعا 12 هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکاری وجود دارد، تاکید کنیم هزینه وزارتخانه ها و سازمان ها از سوی خودشان پرداخته شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: