جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 بهمن 1394     
اتمام فاز اول پروژه شهر آفتاب 180 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به اختصاص هزار میلیارد تومان بودجه به پروژه شهر آفتاب تا شهریور امسال اشاره کرد و گفت: برای اتمام فاز اول این پروژه هنوز به 180میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی افزود: با توجه به افتتاح نمایشگاه کتاب در اردیبهشت ماه، این اولویت در بودجه 95 مورد توجه قرار می گیرد.

 وی همچنین درباره سایر اولویت های بودجه سال آینده شهرداریابراز امیدواری کرد:  با توجه به رنجی که مردم در نقاط فرسوده تهران متحمل می شوند، ضرورت دارد تا در بودجه سال 95 توجه جدی به نوسازی بافت فرسوده صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین به پروژه های عباس آباد به عنوان یکی از اولویت های بودجه  سال 95 اشاره کرد و گفت: اراضی عباس آباد به دلیل مالکیت حدود 39 سازمان و نهاد با مشکلاتی در انجام طرح های مصوب و توافق با سازمان های حاضر در آن مواجه است.

وی افزود: دشواری در تملک برخی اراضی از یک سو و نبود قیمت مشخص برای این املاک سبب شده مشارکت و سرمایه گذاری در این حوزه با مشکلاتی همراه باشد که امیدواریم در بودجه 95 به این موضوعات توجه شده باشد و تکلیف پروژه های نیمه تمام و پروژه های مصوبی که هنوز به اجرا در نیامده اند، مشخص شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: