جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 دی 1394     
دولت اقدامی برای کنترل آلودگی هوای تهران انجام نداده است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که چرا اقداماتی که دولت ها از گذشته تاکنون برای کنترل آلودگی هوای پایتخت انجام داده اند، به نتیجه نرسیده، گفت: اگر اقدامی صورت می گرفت، جواب می داد اما مسئله این است که اقدامی انجام نشده است.

مهدی چمران اظهار کرد: در سال 82 با حضور درسعدآباد، طرحی را در خصوص اتوبوس ها و خودروهای فرسوده مطرح کردم و این در حالی بود که خانم ابتکار که آن زمان رئیس سازمان محیط زیست بود، از آن حمایت کرد اما وزیر صنعت و معدن وقت در این جلسه ، مخالفت کرد و گفت کارخانه ها می خوابند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مقابل طرح این موضوع که چرا 16 سال از تصویب طرح جامع كاهش آلودگي هوا می گذرد اما قانون به اجرا درنمی آید، اعلام کرد: این پرسشی است که باید مجریان کنندگان قانون به آن پاسخ دهند و سیستم نظارت جوابی برای آن پیدا کند.

چمران یکی از مهمترین راهکارهایی که باید در راستای کنترل و کاهش آلودگی هوا در شهر تهران به انجام رسد را پیاده کردن طرح شهر الکترونیک عنوان کرد و گفت: شهر تهران باید به سمت شهر الکترونیک حرکت کند تا مردم برای پرداخت یک قبض و یا گرفتن امضا برای یک پرونده در شهری با این وضعیت آلودگی تردد نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما اصرار داریم حتي مردم براي طرح يك سوال هم به شهرداري نيايند، تاکید کرد: باید امکانی در شهر تهران مهیا شود که مردم پاسخ بسياري از مسائل خود را آنلاین دریافت کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: