جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 دی 1394     
اقدامات اورژانسی برای کنترل آلودگی هوا پاک کردن صورت مسئله است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اقدامات اورژانسی برای کنترل آلودگی هوا، تنها پاک کردن صورت مسئله است،گفت:در مسئله آلودگی نباید فرافکنی شود چرا که این رفتارها خاصیتی برای مردم ندارد.

محسن سرخو کرد: تغییر ساعت مدارس و ادارات ، اعمال طرح های عدم تردد از درب منزل و سایر طرح های فوری بر میزان آلایندگی تاثیر مقطعی داشته و راه حل کنترل آلودگی هوا نیست.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، توسعه حمل و نقل عمومی را تنها راه خروج از وضعیت آلودگی هوای تهران است و در این باره خاطرنشان کرد: در این راستا باید روند استفاده از خودروی شخصی، کاهش یابد و ورود موتور سیکلت برقی و تاکسی های هیبریدی عملیاتی شود.

سرخو افزود: ماموریت شورای اسلامی شهر تهران برای کاهش آلودگی هوا ، هدایت مدیریت شهری به ورود سالانه 10 هزار تاکسی هیبریدی و 10 هزار موتور برقی به شهر تهران است تا بدین ترتیب از شدت آلودگی هوای پایتخت کاسته شود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ، نصب فیلتر های دوده برای اتوبوس های شهری را از دیگر الزامات قانونی برشمرد که دارای طرح دو فوریتی است و در این باره اظهار کرد: ابتدا نصب فیلترها باید در اتوبوس های شهری پیگیری شود و در گام بعدی شورای اسلامی شهر تهران به دنبال تعیین تکلیف قانونی در خصوص نصب فیلتر دوده برای قطارها ، کامیون ها و اتوبوس های بین شهری است که در تهران تردد دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: