جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 تير 1393     
توجه ویژه معاون امور نظارت شورای اسلامی به مناطق کم برخوردار تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عباس جدیدی عضو و معاون امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پروژه های شاخص منطقه 10 گفت: در افق برنامه پنج ساله دوم اولویت ها و احکام در راستای امور فرهنگی و احیا و نوسازی بافت های فرسوده ، حمل و نقل و ترافیک ، آلودگی هوا ، ارتقا سرانه ها و اجرای پروژه های مختلف به صورت ویژه درمناطق کم برخوردار دیده شده است.

در این برنامه که با حضور عباس جدیدی عضو و معاون نظارت امور شورای اسلامی شهر تهران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 ، عباس ندرلو قائم مقام منطقه و جمعی از معاونان ، شهرداران نواحی و مدیران به منظور بررسی روند اجرای طرح های شاخص وبررسی و احصا مشکلات از پروژه های های در دست احداث پارکینگ مکانیزه واقع در تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) و خیابان بهنود ، ساختمان پلیس راهور ، سرای محله هاشمی ، سرای محله بریانک  و مجموع ورزشی و خدماتی برادران محبی و بوستان هفت چنار برگزار شد .

عباس جدیدی عضو و معاون نظارت امور شورای اسلامی شهر تهران با بیان رویکرد شورای اسلامی شهر تهران و ضرورت انجام بازدیدهای میدانی گفت : اعتقاد بر این است که بخشی از کار به صورت ستادی در تصویب مصوبات و قوانین انجام می شود و به اندازه کافی قانون و مصوبه برای پیشبرد امورات شهر و شهرداری داریم و طرح های ارائه شده به نفع مردم با رای اکثریت مصوب می شود و بهتریم مصوبات و قوانینی که ما می توانیم ناشناخته ها و پنهان های دل شهر را ببینیم حضور در مناطق و انجام بازدیدهای میدانی است که مشکلات و گره های مدیریت شهری احصا و معماری و مهندسی می شود .

وی مشکلات مناطق کم برخوردار را ناشی از پیچیدگی خاص بافت فرسوده ، ریزدانگی و گره های کور ترافیکی که بر حسب نبود طراحی شهرسازی در قدیم اتفاق افتاده ومستلزم نگاه ویژه و بررسی کامل تر است برشمرد و افزود : انصافا در این منطقه با وجود مشکلات عدیده قدمت ، فرسودگی ، فاضلابها، کمبود سرانه های فرهنگی ، خدماتی ، اجتماعی ، فضای سبز و ... و با سعی و تلاش مجدانه با محوریت محلات و استفاده  از تمامی ظرفیتها برای پوشش مشکلات و به حداقل رساندن انها در حد استاندارد اقدامات مناسبی انجام شده و مدیریت منطقه باید با بصیرت و نگاه مدبرانه در راستای تحقق توقعات به حق شهروندان منطقه گام بردارد .

جدیدی با بیان این که در اجرای پروژه های مختلف منطقه خوشبختانه پیشرفت فیزیکی از پیشرفت ریالی بیشتر بوده و این نشان دهنده وجدان کاری خصوصا درمناطق جنوبی شهر است از شهردار منطقه خواست که نسبت به اجرای مصوبات برنامه پنج ساله دوم که بر طبق نیازهای مناطق کم برخوردار طراحی شده و مطمئنا افق های روشنی را در پیش رو دارد برنامه محور عمل کنند .

به گفته وی در افق برنامه پنج ساله دوم اولویت ها و احکام در راستای امور فرهنگی و احیا و نوسازی بافت های فرسوده ، حمل و نقل و ترافیک ، آلودگی هوا ، و ارتقا سرانه های محتلف و اجرای پروژه های مختلف خصوصا درمناطق کم برخوردار به خوبی دیده شده است .

عباس جدیدی پس از برنامه بازدید میدانی پاسخگوی مشکلات شهروندان در برنامه ملاقات مردمی بود وی همچنین در ادامه با حضور در بیت شهیدان داود ، فرخ و مجتبی باقری زند و علی اکبر و علی اصغر صادقی ضمن تجلیل از خانواده معظم این شهیدان به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: