جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 تير 1393     
استقبال رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل از مدیریت برج آزادی به شهرداری

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران پس از بازدید از برج آزادی گفت: مدیریت برج آزادی توسط شهرداری به نفع همه مردم بوده و با استفاده از ظرفیت و توانایی موجود ، جذابیت های فرهنگی بیشتری را برای شهروندان ایجاد کنیم.

احمد دنیامالی با اشاره به وضعیت برج آزادی و مباحث تعمیر و نگهداری آن اظهار داشت: اگر مدیریت برج آزادی در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد ، با توجه به بسترها و ظرفیت های ایجاد شده در حوزه گردشگری ، جذابیت های فرهنگی و موزه آن می تواند برای مردم تاثیر گذار باشد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند.

وی افزود: از دوران قدیم برج آزادی به گونه ای طراحی شده که در مرکز میدان بزرگی قرار گرفته و اطراف آن نیز پر از ترافیک است و این موضوع نیز دسترسی ها را برای مردم سخت تر کرده که با حل آن ، روزانه چندین هزار نفر می توانند از این نماد ملی بازدید کنند.

برپایه این گزارش اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ، سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه 9 ، محمد خبازها قائم مقام منطقه ، فرزاد آبادی رئیس اداره روابط عمومی ، غلامحسین شاه علی مدیر مجموعه برج آزادی و دیگر مسئولان این مجموعه ، احمد دنیامالی را در بازدید از برج آزادی همراهی کردند و در جلسه ای به بحث و بررسی مسایل و مشکلات برج آزادی پرداختند.

ارائه طرح هایی جهت کاهش آلودگی ها در محدوده مهرآباد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آلودگیهای موجود در منطقه و به ویژه حریم فرودگاه مهرآباد نیز گفت: بحث های موجود درباره فرودگاه مهرآباد کلان است و طرح ها و برنامه های دولت نیز باید در این خصوص در نظر گرفته شود.

دنیامالی تصریح کرد: با توجه به پروازهای متعدد فرودگاه بین المللی مهرآباد و آلودگی فراوانی که به وجود می آورد ، در گام نخست ایجاد سقف زمانی برای پروازهای شبانه می تواند تا حدودی آسایش شهروندان محدوده را فراهم کند که این موضوع در دستور کار کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا قرار گرفته است.

خروج پادگان جی گلوگاه های ترافیکی میدان آزادی را مرتفع می کند

وی با اشاره به طرح های جامع شهری منطقه و توافق صورت گرفته برای تملک اراضی پادگان جی اظهار داشت: پروژه های اجرایی در پادگان جی کارکرد فرامنطقه ای داشته و تاثیر بسزایی در حوزه حمل و نقل و ترافیک این بخش از پایتخت خواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: اجرای این طرح ها در منطقه 9 به عنوان یکی از مراکز مبادله سفر در پایتخت ، بخش زیادی از گلوگاه های ترافیکی میدان آزادی و اتوبان تهران – کرج را مرتفع می کند.

دنیامالی با اشاره به وضعیت ترمینال غرب در ضلع شمال میدان آزادی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده ، ترافیک این ضلع میدان آزادی هنوز مرتفع نشده و علی رغم کارهای زیادی که اجرایی شده همیشه در طول شبانه روز گلوگاه ترافیکی وجود داشته است.

وی ادامه داد: براساس تقاضای نمایندگان تعاونی های داخل ترمینال غرب و فعال شدن خیابان شهید رحمانی در محدوده ترمینال جهت حمل و نقل و اجرا شدن این طرح ، تاثیر بسیار زیادی در وضعیت ترافیکی میدان آزادی داشته و تا حدی این مشکل را حل می کند.

همچنین اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر جمع آوری ترمینال غرب و جنوب اظهار داشت: پیشنهاد این طرح در قالب خروج صنایع آلاینده از شهر در حال بررسی است که قطعاً اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح هنوز در مرحله‌ی مطالعات است و هنوز جانمایی و جزئیات آن مشخص نشده است.

ملاقات مردمی ، جریانی مدیریتی در راستای مدیریت جهادی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری ملاقات های مردمی گفت: ملاقات های مردمی یک امکان ارتباطی دائمی هفتگی است که در نوع خود قابل ستایش بوده و در واقع این جریان ، جریانی مدیریتی بوده که در راستای مدیریت جهادی تعریف می شود و بسیار راهگشا بوده است.

دنیامالی افزود: جنس مشکلات مردم براساس سطح درآمد ، شرایط معیشت و مسایل فرهنگی و حتی بسته به شرایط و بافت جغرافیایی متوع بوده و در مناطقی که بافت ریزدانه دارند ، این مشکلات سخت تر و شدیدتر است.

وی با اشاره به  حضور مدیران شهری در مناطقی که مشکلات زیادی دارند ، تصریح کرد: مدیران باتجربه و توانمند قدرت حل مشکلات را دارند و باید در جایی خدمت کنند که مشکلات فراوانی وجود دارد و امیدواریم که روز به روز این مسایل کمتر و کمتر شود.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: