جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 تير 1393     
ابراز تاسف پیرهادی از اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، اظهارات وزیر راه و شهرسازی در متهم کردن شهرداری تهران به وابستگی در آمدهای شهرداری به صدور پروانه ساختمانی، منجر به عکس العمل عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران شد.

محسن پیرهادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با ابراز ناخرسندی از اظهارات عباس آخوندی در هفدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: موضع گیری های وزیر راه و شهرسازی نسبت به شهرداری جای گلایه مندی دارد چرا که این ادبیات در خصوص یک مجموعه اجرایی درخور شان دولت نیست.

پیرهادی با بیان اینکه درآمد پایدار شهرداری تهران هر ساله افزایش پیدا کرده است، گفت: منابع مالی شهرداری به آن اندازه پایدار شده است که توان اداره و خدمت رسانی در شهر را به مدیریت شهری می دهد اما شهردار تهران نسبت به دغدغه های مردم برای گسترش خطوط مترو و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بی تفاوت نیست و با وجود آنکه دولت به وظایفش در حیطه مسائل مالی عمل نمی کند، برنامه های توسعه خدمات شهر ادامه پیدا کرده است.

این عضو شورای شهر تهران با ابراز تاسف از اینکه با وجود قول های مساعد ، دولت تاکنون به وظایف خود در پرداخت هزینه های شهر عمل نکرده است، اظهار کرد: برخی اظهارات نشان می دهد هنوز مساله قرار گرفتن دستگاه های حاکمیتی در کنار دولت و خدمت رسانی برای همه مورد توجه قرار نگرفته است و در مقابل شاهد طرح مسائلی هستیم که بیشتر به رقابت سیاسی و ایجاد محدودیت برای گروهی دیگر است .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه انضباط مدیریت شهری در مسائل شهر و شفافیت در اجرای مصوبات قانونی در دهه اخیر مدیریت شهری کاملا روشن است ، تصریح کرد: بهتر است منتقدان به عملکرد شهرداری تهران ، مستندات موجود را با مدیریت دو دهه گذشته مقایسه کنند تا درباره اینکه وضعیت چگونه است به نگاه روشنی دست پیدا کنند.

پیرهادی افزود: مدیریت شهری در خصوص ساخت و ساز در تهران عملکردی شفاف و روشن داشته و مدیریت شهردار تهران در این رابطه جای تقدیر دارد.



6a9c9506-0f8b-4853-a9aa-902c89051b6a.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: