جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
مزایای شرکت تاکسیرانی در ازای پرداخت تعرفه

به گزارش شهرداری نیوز:عضو کمیسیون حمل ونقل و عمران شورا گفت فعالیت های شرکت تاکسیرانی ،  به این طریق بوده است که سازمان تاکسیرانی تعدادی از تاکسی ها را که در اختیار این مجموعه قرار داده است  بر حسب نیاز مناطق بین 26 الی 27 شرکت که دستور العمل ها و قوانین  شرکت های تاکسیرانی را رعایت کرده ان واگذار شده است .

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبر نگار شهرداری نیوز افزود:یکی از مشکلات رانندگان با شرکت های تاکسیرانی، دریافت مبلغ 20000 تومان  توسط شرکت از رانندگان بوده است که متاسفانه نه راننده علت این دریافت را میدانست نه شرکت قادر به توجیح آنها بود .

وی اظهار نظر کرد :در این خصوص شهرداری لایحه ای تنظیم کرده است که طبق آن لایحه راننده مبلغی را در ازای دریافت خدمات به شرکت های تاکسرانی پرداخت کند.این لایحه در شورا به تصویب رسیده است.

وی ای خدمات را شامل صدور پروانه بهره یرداری و پروانه کار،بحث استعلامات قانونی،و خدمات آموزشی مانند امزش شهر شناسی ،استعمالات تشخیص هویت و موضوعات پزشکی و نیز صدور حکم انواع فعالیت های اداری خواند. و خاطر نشان کرد برای تمام خدمات به طور جداگانه  تعرفه ای دریافت میگردد.

عضو کمسیون حمل و نقل شورا تصریح کرد این طرح هم اکنون شامل تمام تاکسهای که جزو حوزه تهران  و تاکسیهای داخل فرودگاه نیز میباشد .

و در پایان این گفتگو ایشان تاکید کردند رانندگان محترم برای ادامه فعالیت باید حتما پروانه کار خود را تمدید کنند در غیر این صورت جریمه انظباتی میشوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: