جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 خرداد 1393     
کاشت و توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه امام رضا (ع)

 

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،شهردار منطقه 15 از کاشت و توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه امام رضا(ع) خبر داد. 

دکتر انجمنی با اشاره به اولویت زیباسازی حاشیه بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه افزود: کاشت 4500 مترمربع نشاء فصلی و دائمی، 1600 مترمربع درختچه،1600 مترمربع رزکاری و 4000 اصله درخت از جمله اقدامات این حوزه در حاشیه بزرگراه امام رضا (ع) بوده است. 

دکتر انجمنی در ادامه خاطر نشان کرد: 450 متر لوله کشی، تعمیر 80 مورد لوله و شیر فلکه،  رنگ آمیزی 85 پایه بتن، رنگ آمیزی110متر نرده، رنگ آمیزی 45 نیمکت و سطل زباله، حذف 48 مورد زوائد بتنی شامل پایه بتن زوائد حاصل از تخریب و سنگهای پایه کوه، کفزنی آسفالت جهت اصلاح هندسی و وصل 720 مترمربع باغچه های موجود در میدان آقانور (حاشیه شرکت واحد) از دیگر فعالیت هایی است که در جهت زیبایی منظر بزرگراه امام رضا (ع) انجام شده است. 

به گفته وی چمنزنی و حاشیه زنی، آبیاری قطعات اعم از چمن، نشاء، درختچه ودرختکاری محدوده نیز به صورت مستمر و روزانه  انجام می شود. 

شایان ذکر است ، زیباسازی بزرگراه امام رضا (ع) به عنوان ورودی شرق تهران و محل اتصال شاهراهها و شریان های اصلی در اولویت برنامه های این منطقه قرار گرفته و اقدامات خوبی در بخش زیباسازی ، ساماندهی و فضای سبز این بزرگراه به اجرا رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: