جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 دی 1392     
اسامی پذیرفته شدگان دریافت آرم طرح ترافیک 93 اعلام شد

به گزارش شهرداری نیوز، رییس مرکز صدور آرم طرح ترافیک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آرم طرح ترافیک خبرداد و گفت:اسامی پذیرفته شدگان حقیقی و حقوقی برای دریافت آرم های طرح ترافیک سال 93 امروز بر روی سایت شهرداری قرار گرفت.

غلامحسین زمان آبادی افزود: این لیست بر طبق 16 آیتمی که مطرح شده بود، امتیاز بندی شد و به ترتیب امتیازها متقاضیان (حقیق و حقوقی) واجد شرایط معرفی شده اند.

وی افزود:حدود 5 هزار و 730 متقاضی در این طرح ثبت نام کرده بودند که این تعداد شامل متقاضیان غیر سهمیه ای و بخشی نیز مربوط به شرکت های خصوصی و شهروندان عادی بود .

وی افزود: به دلیل شرایط جوی و آلودگی های تهران، تعداد آرم های طرح ترافیک امسال حدود 25 هزار عدد کاهش یافته است.بدین ترتیب در سال آینده 33 درصد از آرم های طرح ترافیک روزانه، هفتگی و سالانه کاهش خواهد یافت.

رییس مرکز صدور آرم طرح ترافیک با بیان اینکه هنوز لایحه نرخ آرم های طرح ترافیک 93 قطعی نشده است افزود: مبالغ دریافتی از واجدان شرایط به صورت علی الحساب خواهد بود و به محض قطعی شدن تعرفه، براساس آن عمل خواهد شد.

وی در خصوص طرح حذف برچسب های طرح ترافیک گفت: با توجه به عدم نصب دوربین های کنترل ترافیک در مناطقی که از سوی پلیس به عناون مناطق زوج و فرد اعلام شده است ، طبیعتاً امسال نیز برچسب ها را خواهیم داشت. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: