جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1393     
اعتراض اعضای شورای شهردرباره بلاتکلیفی پروژه فاز 2 برج میلاد

 

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،اقبال شاکری - عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اعلام اینکه پیمانکاران در حال گودبرداری در زمینه اجرای پروژه فاز 2 برج میلاد هستند، گفت:‌ متاسفانه هنوز اختلاف شهرداری و فرمانداری در این زمینه برطرف نشده و باید هرچه زودتر نسبت به تصمیم‌گیری در این خصوص اقدام شود. 

همچنین مهدی چمران عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های شاکری اظهار کرد: ‌این موضوع ربطی به فرمانداری ندارد بلکه این طرح به تعاونی مربوطه واگذار شده و داوران ما به عنوان اعضای شورای شهر طرح موردنظر تعاونی را نپذیرفتند. 

وی با بیان اینکه ساختن دو برج مرتفع دیگر در کنار برج میلاد درست نیست خاطرنشان کرد: باید دوستان تعاونی و برج میلاد مجددا این موضوع را در مناقصه بگذارند. همچنین ما نسبت به برداشتن تصاویر نصب شده از دیوارهای این پروژه اعتراض کرده‌ایم که تصاویر مربوطه برداشته شود، اما هنوز در این زمینه اقدامی نشده است. 

غلامرضا انصاری نیز ضمن موافقت با صحبت‌های چمران ادامه روند کار به این صورت را به مصلحت ندانست و گفت:‌ من با مهندس چمران موافقم و باید در این زمینه بازنگری شود. 

 

اما الهه راستگو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ساختن دو ساختمان مرتفع در کنار برج میلاد را موضوع بدی ندانست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: