جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
انتخابات سوریه سیلی محکمی برگوش آمریکا

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،«نوفل نوفل»، دبیرکل حزب «طلیعه دموکراتیک» سوریه  تاکید کرد که حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا و شیوخ عرب خلیج فارس از لحظه اول آغاز بحران سوریه در مارس 2011 تاکنون لحظه‌ای قطع نشده است.

نوفل توضیح داد که واشنگتن تلاش دارد، از طریق برخی تصریحات خود به جنگ روانی علیه مردم سوریه ادامه دهد و این جنگ را زمانی با بیان اینکه از معارضان حمایت می‌کند و زمانی با افزایش کمک‌های تسلیحاتی از آنها پشتیبانی به عمل می‌آورد، دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد که اموال عربستان سعودی هیچ‌گاه در حمایت از گروه‌های تروریستی قطع نشده، همانگونه که تسلیحات آمریکایی نیز همچنان به دست این گروه‌ها می‌رسد، بنابراین انتخابات ریاست جمهوری سوریه سیلی محکمی به گوش واشنگتن و سنگین‌تر از آن به گوش شیوخ عرب خلیج فارس بود که وعده تعطیلی و ممانعت از عدم برگزاری انتخابات را داده بودند.

نوفل افزود: خبرهایی که امروز درباره در اختیار گذاشتن سلاح‌های کشنده و غیر کشنده از سوی آمریکا به گروه‌های مسلح تروریستی فعال در سوریه به گوش می‌رسد، تنها بیانگر سردرگمی و بحرانی است که واشنگتن در قبال سوریه با آن مواجه است، به ویژه آنکه هم اکنون کاخ سفید به شدت از داعش و اینکه منافع آن را تهدید می‌کند، نگران است.

دبیرکل حزب «طلیعه دموکراتیک» سوریه سخنان خود را با این گفته به پایان رساند که مشارکت مردم سوریه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به شدت نگران کرده و به همین منظور باید در انتظار واکنش‌ سخت و شدید واشنگتن در این خصوص از طریق افزایش کمک‌های تسلیحاتی به گروه‌های مسلح بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: