جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 خرداد 1393     
حرکت2تیپ ارتش عراق سمت الانبار

فارس:اغلب افسران امنیتی و نظامی عراقی به مقر فرماندهی پلیس در مرزهای غربی «الرمادی» بازگشتند و همزمان دو تیپ ارتش از جنوب کشور برای مهار تروریست‌ها در مرزهای مشترک عراق با سوریه راهی استان «الانبار» شدند.

به گزارش «السومریة نیوز»، اغلب نیروهای مرزی استان «الانبار» به مقر فرماندهی پلیس در مرزهای غربی «الرمادی» بازگشتند و 2 تیپ از نیروهای مرزی عراق از جنوب کشور عازم الانبار شده‌اند تا مسئولیت مرزهای مشترک عراق با سوریه را که بهترین راه نفوذ تروریست‌ها است، بر عهده بگیرند.

یک منبع آگاه گفت: اغلب افسران و نیروهای فرماندهی پلیس مرزی الانبار به مرکز پلیس در منطقه 35 الرمادی بازگشته‌اند.

عراق طی یک هفته گذشته شاهد خشونت‌های زیادی است و تروریست‌های ناکام در سوریه با نفوذ به خاک عراق و تصرف چند منطقه در شمال عراق از جمله موصل در حال جولان هستند اما با فتواهای مرجعیت شیعه و علمای اهل تسنن، تعداد زیادی از مردم عراق برای مقابله با تروریست‌ها داوطلب شده‌اند و در حال مبارزه هستند. ارتش عراق نیز وعده داده که به زودی مناطق تحت اشغال تروریست‌ها را آزاد کند. نیروهای پیشمرگه و آسایش کردستان عراق نیز یک کمربند امنیتی در اطراف کردستان کشیده و با هماهنگی بغداد در حال دفاع است.

استان الانبار نیز مدتهاست که شاهد عملیات مبارزه با تروریسم ارتش عراق است و به رغم آنکه ارتش خسارات زیادی به صفوف تروریست‌ها وارد کرده اما شهر فلوجه همچنان در تصرف داعش است و از آنجا در حال تهدید عراقی‌ها است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: