جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 آذر 1394     
مهمانداری که اشک مسافر را در آورد

توریسم آنلاین نوشت: مسافران "هاینان ایرلاین"-چین- در مسیر پروازی "ژنگژو" به "هاینان" شاهد رفتار یک مهماندار در طول این پرواز بودند که اشک یک مسافر را در آورد.

 
"نیو" مسافر 71 ساله این پرواز بود که به دلیل سکته ،دچار معلولیت شده  و در انجام بسیاری از کارهایش ناتوان است. "فن زسونگ" مهماندار پرواز هنگامی که متوجه شد مسافر 71 ساله قادر به خوردن غذا نیست و نمی تواند حتی قاشقش را برای غذا خوردن در دست بگیرد ،با مهربانی تمامی روی دو زانو نشسته و به او غذا داد.
 
مهربانی این مهماندار باعث شد تا نیو-استاد بازنشسته دانشکده پزشکی- احساساتی شده و اشک هایش سرازیر شود اما زسونگ صبورانه او را آرام کرده و به کارش ادامه داد. این مهماندار جوان از سال 2004 کارش را آغاز کرد و به خاطر رفتارهای خوبش بارها مورد تقدیر قرار گرفت.
 
او نشان داد که کارش تنها مجموعه ای از آموزش ها و تمرینات ثابت نیست و شرط اصلی این کار (و یا حتی هر کاری) داشتن قلبــی رئوف است. در ادامه تصاویری را مشاهده می کنید که توسط دیگر مسافران این پرواز به ثبت رسیده است:
 
عکس: مهمانداری که اشک مسافر را در آورد
 
عکس: مهمانداری که اشک مسافر را در آورد
 
عکس: مهمانداری که اشک مسافر را در آورد
 
عکس: مهمانداری که اشک مسافر را در آورد



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: