جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 آذر 1394     
افزایش سرانه فضاهای آموزشی برعهده شهرداری نیست

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،نایب رئیس شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش شورایاری های منطقه 22 خطاب به هیات رئیسه شورای شهر گفت: عرف بر این است که پس از ارائه گزارش از سوی شورایاران، ستاد شورایاری های شهر تهران نیز یک جمع بندی در این رابطه ارائه کند، اما امروز خلاف این مهم را شاهد بودیم.

مرتضی طلایی با تاکید بر اینکه اگر ستاد شورایاری پس از ارائه گزارش دبیران شورایاری، گزارش تکمیلی ارائه نکند، مباحث مهم به نوعی ناقص باقی می مانند، تصریح کرد: هر گزارش یک عقبه ای دارد که از مجموعه کارهایی که از قبل صورت گرفته تهیه شده است و اگر اعضا در جریان این مهم قرار نگیرند، گزارش ها نیز به سرانجام نمی رسد.

وی با تاکید بر اینکه پیچیدگی مشکلات منطقه 22 باعث شده بسیاری از معضلات منطقه نهفته باقی بماند، افزود: یکی از محلات منطقه 22 هیچ مدرسه ای ندارد و مردم برای اعزام کودکان شان به مدارس باید هزینه های هنگفتی بپردازند.

طلایی با تاکید بر اینکه افزایش سرانه فضاهای آموزشی برعهده شهرداری نیست، خاطر نشان کرد: وظیفه شهرداری مدرسه ساختن نیست و این وظیفه آموزش و پرورش است که فضای آموزشی برای دانش آموزان فراهم کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: