جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 آبان 1394     
این باور که شهرداری تهران پولدار است باید اصلاح شود

به گزاش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه خروج خودروهای فرسوده از پایتخت خواست شهروندان و نمایندگان آنان در شورای شهر است، تاکید کرد: قوانین باید در پایتخت اجرا شوند.

مرتضی طلایی  با اشاره به تردد خودروهای کاربراتوری و خودروهای بالای 20 سال عمر در تهران، گفت: همه مسوولان و مدیران شهری بارها درباره  آلودگی شدید حاصل از این خودروها هشدار داده اند.

وی با تاکید بر اینکه تردد این وسایل نقلیه و همچنین کامیون ها و مینی بوس های فرسوده سلامت شهروندان  را تهدید می کند، تصریح کرد: معتقدم باید به طور جدی پای اجرای قانون در کلان شهر تهران بایستیم و قوانین را به صورت صحیح در این شهر اجرا کنیم.

طلایی خاطرنشان کرد: همه ساله با شروع فصل پاییز و زمستان معضل آلودگی هوا در تهران تشدید می شود و این  معضل برای شهروندان خطرناک و غیرقابل تحمل است.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین با انتقاد از عدم پایبندی دولت های مختلف در پرداخت بخشی از هزینه های حمل و نقل عمومی در پایتخت ادامه داد: عدم پرداخت مطالبات شهرداری ها توسط دولت بیش از همه به سلامت شهروندان ضربه می زند.

وی افزود: در حال حاضر بودجه ای که باید صرف مسائل مختلف در شهر شود دارد صرف گسترش حمل و نقل عمومی در تهران می شود.

طلایی با تاکید بر اینکه این تصور که شهرداری تهران یک شهرداری پولدار می باشد؛غط است و باید اصلاح شود،گفت:معتقدم حق مردم تهران است که دولت نسبت به تعهدات خود در قبال گسترش حمل و نقل عمومی این شهر  اقدام کند.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان تصریح کرد: دولت و مجلس محترم باید به توسعه  حمل و نقل عمومی در تهران کمک کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: